Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa
Gnälltråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gnäll tråden
Trött, grinig och skitnödig :( , biverkningar av ny medicinjävel.

20 juli 2011, 12:40
Moderator
j a m e n o m d o m s o m s ä r s k r i v e r v o r e k o n s e k v e n t a å t m i n s t o n e j a g h a r a s p e r g e r a a a r g h h ! ! 1 !

20 juli 2011, 16:56
Medlem
HELVETE min datordjävelfanskap har gått sönder.

22 juli 2011, 18:24
Medlem
Fast den funkar ju?

Jag gnäller över vakande nätter. Hur kan man ens tro att folk orkar hålla arbetsmoralen uppe i tolv timmar nattetid?
Idioter.

23 juli 2011, 01:34
Moderator
Du jobbar så här kort efter "släktträffen"? Då har du det tufft.

23 juli 2011, 03:37
Medlem
Då måste jag få gnälla lite till för att riktigt glänsa med hur jobbigt jag har det! :P

Två nätter kvar att orka igenom, sedan ett ledigt dygn, ett nattpass till, varefter två kvällspass nästa helg och ett nattpass dagen efter och sedan igen två nätter efter ett dygns ledighet...
Och så fortsätter det liknande någon vecka till.

Antagligen kommer jag "bli sjuk" och inte orka jobba klart alla de där passen. Som vanligt.
Men ambitionsnivån är väl acceptabel?!

:geek:

23 juli 2011, 09:29
Moderator
:shock: :cry: Alltså... ja, först och mest akut: Lycka till!

Och jag förstår att det säkert är ekonomiskt nödvändigt. Samt det där med Den Vuxna Människans Ansvar. Fast jag egentligen aldrig har varit Vuxen själv. Tro inte annat.
Men jag hoppas du samtidigt gör det där lilla myrarbetet med att, om så nästan bara mentalt, lirka in dig i positioner som kan ge dig lindring i framtiden.
Jag vet också hur små stegen kan måsta bli. Jag vet hur irriterad man kan bli över någon som påminner en om det som känns omöjligt. Jag vet att pengar först kan vara ett väldigt verksamt medel att bidra till en sådan lindring därefter. Och jag har egentligen sagt allt det här förut. Jag tjatar.

Och jag vill fortfarande inte att du ska sluta där jag har hamnat.

23 juli 2011, 17:38
Medlem
***HOST***
Djävla smak av tjära som kommer upp hela tiden.

CodeRedAlert skrev:
Fast den funkar ju?
Ja "den" kan jag inte gnälla över :D

23 juli 2011, 18:26
Moderator
Aha. :idea: Du läser, skriver och postar inlägg på den istället för på den trasiga datorn. Fan så praktiskt, det kan man behöva även med datorn hel. Hur gör man?

Visst ja, gnälltråd. Fan helvete, det kan inte jag. Är den för liten?

23 juli 2011, 18:32
Medlem
Zombie skrev:
Fan helvete, det kan inte jag. Är den för liten?

Den kanske bara har legat av sig?! 8-)

Jag vill förresten inte diskutera mäns organ så här ofta och flödigt.
Varför gör jag det?

Det är en olycklig fixering kommen ur en likaledes olycklig genetisk disposition.

Jag vill gnälla lite för gnällandets skull också.

23 juli 2011, 22:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.