Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Google+ 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Google+
jag försöker få begrep om det här med google+ för det måste vara mer än googles variant av facebook, de borde ha nåt mer för att locka över användare, men det jag har läst på hemidan låter så vagt

fast med tanke på att jag redan är fast i googles nät redan så kvttar det nog (gmail med alla funktioner inkl blogg, mobil och surfplatta med android som os, google som standardsökmotor och allt har jag varit nöjd med)

20 juli 2011, 20:05
Medlem

Klicka för att playa! :)

23 juli 2011, 14:07
Medlem
känner igen delen i slutet av filmen, använder redan så många av googles tjänster... jag vill ha google+ :P

24 juli 2011, 03:47
Medlem
dreamtears skrev:
känner igen delen i slutet av filmen, använder redan så många av googles tjänster... jag vill ha google+ :P

@dreamtears PM:a mig en mail address så skickar jag dig en invite till google+

24 juli 2011, 04:26
Medlem
tack men jag har redan fått en av Ufo :)

24 juli 2011, 04:28
Medlem
Förbannade djävla skitsystem.
Aldrig i helvete jag ger mitt riktiga namn till de förbannade blodsugande FRA-wannaben.

ÅT HELVETE MED GOOGLE

21 september 2011, 15:15
Medlem
:lol: Vad är det som har hänt?

Använd Google SketchUp istället, det är roligare.

21 september 2011, 16:20
Medlem
Vad som hänt, jo deras Google+ som skall konkurera med facebook kräver riktiga namn.
Det sitter någon djävla jeppe och synar var användare o kontrollerar att man angivit korrekt namn.
De kan ta sin förbannade serverhall och kör upp i FRA's dator bäst faan de vill jag tolkar det här som ett personligt krig.

Min hostfil har nu fått påökning med
Kod:
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
127.0.0.1 apis.google.com
127.0.0.1 google-analytics.com
Och tänka sig att flera sidor jag brukar besöka laddas numera på halva tiden :shock:

21 september 2011, 16:27
Medlem
Upprepar
ÅT HELVETE MED GOOGLE

21 september 2011, 16:27
Medlem
Ufo skrev:
Det sitter någon djävla jeppe och synar var användare o kontrollerar att man angivit korrekt namn.

Hur lyckas de kontrollera det? Går det verkligen?

21 september 2011, 16:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.