Ny tråd Svara på tråd  [ 79 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Erektionens mysterier 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Erektionens mysterier
Savanten Svante skrev:
Homo neanderthalis i en annan tråd, och här snackar ni homo erectus.

Hur många gener har vi från dom då?

Vill tillägga att apmänniskan i mig nog är mera hetero erectus än homo. Men det är ju olika.

19 juli 2011, 21:06
Medlem
Ufo skrev:
DIProgan skrev:
Du sa emot bara för att säga emot heter det.
Ajdå stackars liten. :01:

Tur att du har så utvecklade sätt att trycka ner folk på. Borde vetat sedan tidigare diskussioner hur få celler som rör sig där inne men jaja. Du får väl lyssna på Schueber istället som du inte förblindas i testosteron dumhet av att höra. Han förstår ju uppenbarligen bättre.

19 juli 2011, 23:36
Medlem
DIProgan skrev:
Ufo skrev:
DIProgan skrev:
Du sa emot bara för att säga emot heter det.
Ajdå stackars liten. :01:

Tur att du har så utvecklade sätt att trycka ner folk på. Borde vetat sedan tidigare diskussioner hur få celler som rör sig där inne men jaja.
Tråkigt du tycker jag trycker ner dig, själv känner jag bara ett visst mått av frustration eftersom din retorik vanligtvis ligger hästlängder över den här "nappen i mun" nivån.
Fast när jag tänker efter så kan det vara jag som förväxlar dig med någon annan med liknande nick som ditt fast på annat forum. Vilket skulle förklara en del.

DIProgan skrev:
Du får väl lyssna på Schueber istället som du inte förblindas i testosteron dumhet av att höra. Han förstår ju uppenbarligen bättre.
Menar du Schueberird?
Han har jag känt(som forumit) så pass länge att våra missförstånd verkar ha försvunnit.
Men var inte orolig jag känner inte av något testosteronrus av att dividera med dig heller.

20 juli 2011, 00:36
Medlem
Jamen lägg ner och lägg upp respektive erektion på bordet så kan vi starta någon gång.

Kärringjävlar.

20 juli 2011, 00:43
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jamen lägg ner och lägg upp respektive erektion på bordet så kan vi starta någon gång.

Kärringjävlar.

Kod:
In kommer far, full som han var
drämde sin task i bordet.
Efter kom mor, spotta och svor
undra va fan han gjorde.
'Ska du förstöra pillevicken din
som du ska köra in i fittan min?'
Ungarna skrek, katten den sket
och hunden han satt och runka.

20 juli 2011, 00:59
Medlem
Zombie skrev:
hetero erectus
:lol:

20 juli 2011, 01:13
Medlem
Så fort som möjligt. Kvinnor är konstiga varelser så uttrycket "var på din vakt" kommer väl till pass.

Ufo skrev:
DIProgan skrev:
Precis som hos kvinnan så startar en erektion i huvudet och är mer eller mindre omöjligt att säga när den startar speciellt vid långsamma fall.
Erektion är när blodflödet ökar från roten, inte från huvudet.

Föresten, har kvinnor ett "huvud" där?

Citera:
What is it?
The visible parts of the clitoris are the glands (or head), the shaft, and the hood (which covers the glands and the shaft.) When you are sexually aroused, the clitoris swells slightly, the hood pulls back, and the glands, which is the most sensitive part of the clitoris, becomes hard.
http://www.forplu.com/community/gals-like-us/clitoris.htm
Bild

20 juli 2011, 02:15
Medlem
Med kvinnan i närheten så kan det gå på¨ca 2 minuter och jag är INTE tonåring...

Nu kan CRA komma med fakta om hur fort hennes fylls med blod!

20 juli 2011, 22:55
Medlem
Jag gillar inte klitorisbilden.
Den är inte estetiskt tilltalande.

Har för tillfället tröttnat på erektioner. Alla sorters.

22 juli 2011, 06:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 79 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Som gäst saknar du privilegier.