Ny tråd Svara på tråd  [ 85 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa
Vi är alla neandertalare. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vi är alla neandertalare.
Och helt oattraktiva var de kanske inte för de moderna människorna. Neandertalare hade en utvecklad språkgen och en sofistikerade musik, konst och hantverkskunnighet, enligt Discovery News.

19 juli 2011, 20:07
Medlem
moggy skrev:
Och helt oattraktiva var de kanske inte för de moderna människorna. Neandertalare hade en utvecklad språkgen och en sofistikerade musik, konst och hantverkskunnighet, enligt Discovery News.
Det där skall nog läsas i kontrast till att Neandertalarna utpekats att sakna dessa förmågor helt.

Tror inte människan ens då sjöng till sig sexualpartners på fåglars vis.
-"Hej bruden kolla in mammuten jag fällt, sluta häng med de där kaninjägarna kom med här istället."

19 juli 2011, 20:25
Medlem
Ufo skrev:
moggy skrev:

Det där skall nog läsas i kontrast till att Neandertalarna utpekats att sakna dessa förmågor helt.

Och nu kanske det är så att människan fick de egenskaperna från Neandertalarna. :)

Iaf de människor som beblandade sig med neandertalare.

19 juli 2011, 20:58
Medlem
moggy skrev:
Ufo skrev:
moggy skrev:

Och nu kanske det är så att människan fick de egenskaperna från Neandertalarna. :)

Javisst är det så :roll:

PS:Zombie förstår du vad jag menar med glasspinne? :lol:

19 juli 2011, 21:02
Medlem

Jag vill ha din glass, och du vill ha min slickepinne...

19 juli 2011, 21:05
Medlem
Ufo skrev:
moggy skrev:

Javisst är det så :roll:

Vad vet jag? Läste bara det som stod i artikeln att det kunde vara så?

19 juli 2011, 21:17
Medlem
Om man injicerar trilobitgener så blir man en mänsklig hypersavant.
Man kommer då att kunna styra hela universum med enbart sin tankekraft.

19 juli 2011, 21:36
Medlem
Google[Bot] skrev:
Om man injicerar trilobitgener så blir man en mänsklig hypersavant.
Man kommer då att kunna styra hela universum med enbart sin tankekraft.

SCHHH! det är HEMLIGT!

19 juli 2011, 21:39
Medlem
Zombie skrev:
Ufo skrev:
Zombie skrev:
Ingen har vad jag vet hävdat att det skulle ha varit omöjligt.
Det var ingen som trodde det var möjligt, förutom rdos.

Men herregud alltså. Nå, nu har jag redan fallit i fällan en gång för mycket igen och tänker inte dessutom tala för någon annan, men beskyller du mig för det får du belägga.

Tråden om rdos neandertalsteori. startades 2007-09-09 är kulmen på den avsky som rådde om hybridiseringens existens.
Vad jag ser blev du medlem först 2007-12-26 på samma forum. Vilket förklarar varför jag inte ens hade ett vagt minne av din ståndpunkt.

19 juli 2011, 22:55
Medlem
Ufo skrev:
Tråden om rdos neandertalsteori. startades 2007-09-09 är kulmen på den avsky som rådde om hybridiseringens existens.
Vad jag ser blev du medlem först 2007-12-26 på samma forum. Vilket förklarar varför jag inte ens hade ett vagt minne av din ståndpunkt.

Vilket i sin tur betyder att du är en pojkspoling för det här hände före din tid.

20 juli 2011, 04:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 85 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.