Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa
Tråden för oss... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Det kanske försvinner senare på kvällen efter 16.


15 juli 2011, 17:11
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Din söta kvinnliga granne?

edit: äh, var svar på förra inlägget.


15 juli 2011, 17:12
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
:oops:

Min ena granne ser ut som en moderat (tänk Bo Lundgren) och maken (eller om det var tvärtom) har jag knappt sett.

Jag har inte bott här tillräckligt länge än för att ha hunnit pejla av "söta kvinnliga grannar i lämplig ålder och civilstatus"-läget 8-)


15 juli 2011, 17:20
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Nu har jag fixat övernattning hos en väldigt trevlig f.d. kollega. Det är tydligen min ADHD som överväger tillfälligt, då jag har lyckats med bedriften att bjuda in mig själv två gånger samma dag. :mrgreen: Inte riktigt likt mig. Det innebär i alla fall att jag inte måste springa iväg till ett tåg tidigt på kvällen.

För den händelse att mutistisk samvaro är vad som föredras från alla inblandade parter bör jag under inga som helst omständigheter tillåtas att förtära koffein i någon form, åtminstone inte mer än ytterst måttfullt.


15 juli 2011, 22:22
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Mogwai -> gremlin?


15 juli 2011, 22:46
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Det finns förresten en huldra med i statyn också, men hon tycks alltsomoftast glömmas bort.


15 juli 2011, 23:00
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Schueberird skrev:
Mogwai -> gremlin?


Ha ha, det var faktiskt precis vad som for genom mitt huvud när jag skrev det - men fullt så illa är det inte.


15 juli 2011, 23:13
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Hittar ni utsocknes tillbaka själva? Det kan hända att ni kommer att behöva göra det.


16 juli 2011, 00:20
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Tack, det ordnar sig. Jag har uselt lokalsinne men har ändå bott i staden i 7 år, även om det var 10 år sedan nu. Om lokalsinnet inte räcker så har jag kontakter jag kan ringa (t.ex. en faster som har jobbat på kyrkogården i Gamla Uppsala förut, i många år). :P Jag har för mig att jag gick över Löten när jag gick till Gamla Uppsala. Kan det stämma? Annars går det ju bussar. Domkyrkan är ju f ö ett bra riktmärke.


16 juli 2011, 00:29
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Incognita skrev:
Nu har jag fixat övernattning hos en väldigt trevlig f.d. kollega. Det är tydligen min ADHD som överväger tillfälligt, då jag har lyckats med bedriften att bjuda in mig själv två gånger samma dag. :mrgreen: Inte riktigt likt mig. Det innebär i alla fall att jag inte måste springa iväg till ett tåg tidigt på kvällen.

För den händelse att mutistisk samvaro är vad som föredras från alla inblandade parter bör jag under inga som helst omständigheter tillåtas att förtära koffein i någon form, åtminstone inte mer än ytterst måttfullt.

Duktigt!

Mutisitiska delen är det nog mest jag som står för. Eller jag omformulerar mig - drick en balja med kaffe så är det någon som pratar iaf. :P

JAg är ifs. övertrött och kan då slå över till babbelläge. Tyvärr är det inte många som följer med i vad som kommer ut då men man kan alltid humma och nicka lite och låtsas som ingenting.

Jag sitter med tandbordsten i munnen. Klockan går!
Svejs!


16 juli 2011, 09:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron