Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa
Tråden för oss... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Jag väger då alltså över...*censur*kg.

Så vi lämnar det till en annan gång. Förresten är jag lite allergisk också så här års så luften räcker inte till en hel madrass.


15 juli 2011, 16:12
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
  • Var? Fontänen framför Uppsalas gamla järnvägsstation. Statyn i nämnda fontän är skapad av Bror Hjort och föreställer en fiolspelande(?) näck med en kort, men tjock lem och ett dansande par under (lemmen?). Den är svår att förväxla.
  • När? 12:00
  • Vad? Vandring längs Eriksleden från domkyrkan till kungshögarna. Sträckan är på 6 km i ena riktningen.

Medtag matsäck om så önskas (eller köp för hutlösa turistpriser).

Hur? CodeRedAlert kommer eventuellt att dras på luftmadrass en bit. Vi andra får gå per egen maskin.


15 juli 2011, 16:19
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
CodeRedAlert skrev:
Jag väger då alltså över...*censur*kg.

Alltså, tjejer... du var klart och tydligt smal sist jag såg dig.


15 juli 2011, 16:21
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Ni svarade alla tre - tack! Jo, det landmärket känner jag till. Då dyker jag upp där lagom till 12 då, med SJ:s försyn. Matsäck var ju en bra detalj.

Okidoki...


15 juli 2011, 16:53
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Incognita skrev:
Efter mitt lilla utbrott kom jag på att jag kanske inte hörde till de inbjudna. :oops: Men nu verkar det som att det kanske inte var helt tokigt i alla fall... :? (Puh!)


En till klarar vi kanske av?


15 juli 2011, 16:55
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Incognita skrev:
Ni svarade alla tre - tack! Jo, det landmärket känner jag till. Då dyker jag upp där lagom till 12 då, med SJ:s försyn. Matsäck var ju en bra detalj.

Okidoki...


Ja, men då väntar vi under lemmen. Jag är troligen där först (strax innan tolv), eftersom jag bor närmast.


15 juli 2011, 16:57
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Utöver alla andra spännande lokaler kommer vi också besöka ett ställe, som kan tänkas vara okänt för er utsocknes, men som vi i lärdomsstaden kallar ICA, för uthämtning av bryggkaffe och bullar. Zombie kan då få välja kaffesort om han vill ha kaffe (dock inget tvång förstås).

"Tänk, i Uppsala kan de hämta ut gratis kaffe och bullar." :o


15 juli 2011, 17:04
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Tack och tack (som kaffetanterna sa när jag var liten), men har slutat med droger. (Utom te då...)


15 juli 2011, 17:06
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
*fniss*

Jag tar det också lugnt med drogerna, vågar inte lita på att ni står ut med mig under påverkan av kaffe (eller jag själv heller för den delen). Jag håller mig till metylfenidrat numera (receptbelagd sådan).


15 juli 2011, 17:09
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Ajdå, vem ska jag då skänka mitt gift till?


15 juli 2011, 17:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron