Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Nästa
Tråden för oss... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Så då kan vi mutistumgås efter högarna?!
Jag behöver verkligen komma iväg hemifrån en hel dag.

Ingen chans att du kan slå följe med mig till något dansställe senare också?


15 juli 2011, 14:30
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Var det en inbjudan till Incognita? (Kanske hon förstår, men inte riktigt jag... )
Jag träffar dig gärna, Incognita. Om jag nu är något att träffa, se nedan. Har länge varit nyfiken. Tråkigt när man inte är på forumet vid rätt tidpunkt... :?

Själv hoppas jag att jag kan göra mig något piggare till imorgon... :?


15 juli 2011, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Incognita skrev:
Jag skulle gärna ta en fika på den där restaurangen med stor veranda med utsikt över Mälaren som jag aldrig kommer ihåg namnet på och som jag hittade strax innan jag flyttade från staden.


Jag tror att du menar Skarholmen!? Den som vill vandra dit följer förslagsvis Gula stigen (10 km), men på lördag blir det Eriksleden (det har jag bestämt :mrgreen: ).

http://www.skaris.se/restaurang

Kanske något för CodeRedAlert :P :lol: :
http://www.skaris.se/festvaning/dansbandskvaellar (mogendans)


15 juli 2011, 15:16
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Zombie skrev:
Var det en inbjudan till Incognita? (Kanske hon förstår, men inte riktigt jag... )
Jag träffar dig gärna, Incognita. Om jag nu är något att träffa, se nedan. Har länge varit nyfiken. Tråkigt när man inte är på forumet vid rätt tidpunkt... :?

Själv hoppas jag att jag kan göra mig något piggare till imorgon... :?

Ja, det var det. Inbjudan alltså.
Jag är helt rörig efter mer än ett dygns vak...

Får se vilket skick jag är imorgon. Så vi kommer kanske vara på precis samma våglängd energimässigt då. ;)
Jag längtar efter frisk luft iaf.

Schueberird...mogen dans? Du blandar ihop mig med rdos. :x


15 juli 2011, 15:24
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Ja den var det ja. Skarholmen. Förstår inte varför just det namnet skall vara så förbenat svårt att komma ihåg. Det är absolut inget måste att fika där, och dansbandskvällen avstår jag väldigt mycket mer än gärna.

Efter mitt lilla utbrott kom jag på att jag kanske inte hörde till de inbjudna. :oops: Men nu verkar det som att det kanske inte var helt tokigt i alla fall... :? (Puh!)

Måste fundera lite och kolla möjligheter och känna efter hur det känns att avvara min son ett tag så här plötsligt, om det nu är så att jag är välkommen. Självklart är du något att träffa, Zombie. Jag har inte riktigt hunnit koppla vad som är "nedan", mer än att du behöver bli piggare från något, men känner mig rätt rejält säker ändå.


15 juli 2011, 15:29
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
CodeRedAlert skrev:
Får se vilket skick jag är imorgon. Så vi kommer kanske vara på precis samma våglängd energimässigt då. ;)


Som ung och stark får jag väl agera skötare åt er då :P Jag får binda fast er, så att ni inte kryper iväg på ofog.

CodeRedAlert skrev:
Schueberird...mogen dans? Du blandar ihop mig med rdos. :x


*hihi*


15 juli 2011, 15:32
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Ursäkta mig unge man men jag färdas helst i en bärstol av guld!
I allra sista fall kan man släpa mig längs marken på en bekväm luftmadrass.

Incognito, du är självklart välkommen med!
Högarna hade du redan sett så då ansluter du senare, förstår jag(?) - om allt funderande och planerande går i lås för Uppsalas fördel, vill säga.

Vad var det mer jag skulle skriva?
Jag ska nog äta lite och sedan sova.


15 juli 2011, 15:42
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Om det blir så att jag är med, så har jag inget emot högarna (det var när jag krävde en senare repris som jag alltså inte krävde att det skulle vara samma runda då). (Hm, får nog kolla vad det blev för LIX-tal på den meningen...) Jag har försökt bli klok på hållpunkter men känner inte riktigt att jag lyckas.

Alltså - när, var, hur?


15 juli 2011, 15:56
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
@CodeRedAlert:
Om du tar med en luftmadrass (och blåser upp den själv), så lovar jag att försöka dra dig på den minst tio meter (en oberoende tredjepart får mäta upp avståndet (påminn mig om att jag ska ta med en tumstock)).


15 juli 2011, 15:58
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
:lol: OK, nu vet jag "hur". Var och när känner jag fortfarande förvirring kring.


15 juli 2011, 16:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron