Eller är det natt? Jo, det är visst natt igen. Tänka sig så tiden går. Sa kärringen och tog en till stesolid.
9 juli 2011, 01:22
CodeRedAlert
Medlem
Re: Dagsform
Känner mig lite som minstingen konstaterade på Fyrishovsbadet idag: -Det är bra att kunna simma under vatten när man drunknar.
...
Ja, precis. Så är min nattform. God natt.
10 juli 2011, 02:44
Zombie
Moderator
Låt oss hoppas det tar många år innan den begåvade flickan inser hur rätt hon hade...
Godnatt.
10 juli 2011, 02:46
nallen
Medlem
I still wanna die.
10 juli 2011, 13:15
CodeRedAlert
Medlem
nallen skrev:
I still wanna die.
Näe?
Dagsform: Hungrig och tvungen att snart lämna fåtöljen, datorn och den extremt obekväma ostbågeställning jag lyckats hamna i sedan en alltför lång stund tillbaka.
10 juli 2011, 17:49
nallen
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Näe?
Jo. Det verkar inte bättre.
11 juli 2011, 19:37
CodeRedAlert
Medlem
nallen skrev:
CodeRedAlert skrev:
Näe?
Jo. Det verkar inte bättre.
Näe!
Titta ut genom fönstret. Vad ser du?
12 juli 2011, 12:28
CodeRedAlert
Medlem
Dagsform: Åt ett kokt ägg precis. Det var äckligt, för att inte säga äggigt.
12 juli 2011, 12:29
nallen
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Titta ut genom fönstret. Vad ser du?
Vet inte, ids varken resa mig eller mecka ner lakanet som sitter där istället för gardin. Av läckljuset att döma skiner solen
13 juli 2011, 13:51
CodeRedAlert
Medlem
Nallen. Jag diagnostiserar dig härmed som lidande av D-vitamin brist. Åtgärd: Dra ned lakanet och sätt dig rakt i solen i två timmar varje dag. Glöm ej solskyddsmedel.
Du ska också upprepa följande fras minst 20 gånger varje dag: -Jag kommer lyckas med allt jag drömmer om. Inom ett år har jag en kvinna vid min sida och är lycklig och harmonisk. JAG ÄR DEN BÄSTA NALLEN SOM FINNS!
Du kan byta ut Nallen mot ditt eget namn. Fast du kanske faktiskt heter Nallen. Det lyfter inte jag ögerbrynen åt.
Imorgon vill jag höra vad du såg genom fönstret idag. du ska rapportera i det avsedd tråd dagligen i tre veckor med start idag alternativt så fort du läser det här. Varsågod och börja!