Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Nästa
Tråden för oss... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Nu måste jag iväg. Tillbaka om en timme.


12 juli 2011, 16:08
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Schueberird skrev:
Nu måste jag iväg. Tillbaka om en timme.


Eller två.

Jaha, vad har ni kommit fram till ;)


12 juli 2011, 18:06
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
CodeRedAlert för tre timmar sedan skrev:
Nu måste jag fixa iväg oss till ångestparaden.

************
item ibidem eadem skrev:
[...] Bestämma sig för en sak, basunera ut det och sedan göra precis tvärtom.

Känner mig litet som obstruenten här. Undrar hur de som inte är handikappade gör... :(

Verkar som om lördag är enda realistiska dag för överskådlig tid. Och med gränsen 16 går det knappast att träffas senare än 12 iallafall. Om ni båda är morgonpiggare än så kan väl jag antingen försöka hänga med eller ansluta senare...


12 juli 2011, 18:35
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
CodeRedAlert för tre timmar sedan skrev:
Nu måste jag fixa iväg oss till ångestparaden.

... och så glömde jag skriva "Lycka till och ta en plats åt mig också!" Demensen har satt in...


12 juli 2011, 18:45
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Zombie skrev:
Känner mig litet som obstruenten här.


Om det nu finns någon obstruent i sammanhanget, så kan vi vara det alla tillsammans, eftersom vi ju alla har våra skäl.

Det kändes lite som att det gällde att passa på när alla var pigga på att träffas.


12 juli 2011, 18:51
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Vi obstruerar väl allihop!
Och alla har ju väldigt goda skäl till sina invändningar...knepigt.

Schueberird skrev:
Just på lördag skulle baklängesvandring passa mig bättre, eftersom jag då kommer närmare och närmare hemmet för varje steg vi tar.

Du bor alltså i Uppsala domkyrka?!
Ja, jag säger då det.

Angående allt det andra ni spånat fram så har jag nu glömt hälften och är för trött för att scrolla ned.
Men mitt tidigaste är nog ändå tolv då det tar ett tag att ta sig till Uppsala.
Lördag är enda dagen då jag kommer ifrån just nu.
Men sommaren är långt ifrån slut väl och kullarna springer inte heller någonstans.

Innan jag skulle till ångestparaden skrev jag att det kanske är bäst att avblåsa allt för den här gången då det krockar både här och där.
Det bästa vore väl antagligen att planera ordentligt med mer framförhållning och så, så att det passar alla och envar.
Konstigt nog tappade jag kontakten med nätet precis när jag skickade det inlägget...
:shock:

Ni kan väl spåna lite till om ni orkar så sover jag så länge.
Paraderandet tog på krafterna.


13 juli 2011, 00:21
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Förtydligande:
Jag dyker troligtvis upp i er fina stad på lördag och trampar runt lite här och där för att avsluta dagen på...vad heter stället? Blurret? Klistret?

Någon påstod att det går att dansa där.

Så det är upp till er hur ni vill göra:
På lördag i någon form eller också vid ett senare tillfälle.

Godnatt! :)


13 juli 2011, 00:54
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Äh, om det inte är allvarligt så att t.ex. du Koden tar dig vatten över huvudet (vilket i så fall bara är att respektera, fast tråkigt eftersom en energivåg som den här är så fin att rida på), tycker jag vi gör som du föreslog och spikar kl. 12.

Då kanske vi hinner göra sällskap till högarna också och vara där ett tag inklusive Schubbe? Men om annat program, så gör ju inte jag det här för att följa ett eller annat program utan för att träffa er och uppleva saker.

****************

edit: ovan var svar på Kodens näst senaste inlägg.
Blurret är nog Flustret? (Plurret strax utanför, dock måttligt badbart (hamnen).)

Godnatt :)


13 juli 2011, 01:02
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Klubb Hype kan vara värt att hålla koll på om man vill dansa i Uppsala. De har tydligen en kväll i månaden på Orange. Säsongen är visst slut nu, men de börjar igen till hösten.


13 juli 2011, 01:23
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Zombie skrev:
tycker jag vi gör som du föreslog och spikar kl. 12.

Citera:
så gör ju inte jag det här för att följa ett eller annat program utan för att träffa er och uppleva saker.


*nickar*


13 juli 2011, 01:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron