Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 83  Nästa
Den stora humortråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
The TRUT is out there!

Bild


4 juni 2011, 23:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild

Alternativt försök till bild.


5 juni 2011, 00:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
:lol:


5 juni 2011, 18:17
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild


10 juli 2011, 15:22
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild


11 juli 2011, 16:59
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Savanten Svante skrev:
Bild

:lol:

Allra bäst om matsedeln är äkta. Synd att man inte får veta det (på något sätt som jag kan klura ut ur källadressen).

Savanten Svante skrev:
[glimt från modern amerikansk biologilektion]

Hoppas bara det är så det i allmänhet går till. Har mina farhågor. Vore intressant att få en översikt.


11 juli 2011, 17:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Zombie skrev:
Savanten Svante skrev:
[glimt från modern amerikansk biologilektion]

Hoppas bara det är så det i allmänhet går till. Har mina farhågor. Vore intressant att få en översikt.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4353524.stm


13 juli 2011, 19:11
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Apropå ballongdäck:
http://bloggfrossa.blogspot.com/2006/06/omkrd-av-en-senior.html

Ett litet, litet utdrag:
Citera:
Trampa i den nerförsbacken. Jag fattade signalen direkt. Psykkrig. Men visst, vill du spela hård boll så gärna för mig, tänkte jag och pinnade på jag med. När vi komit en bit ner i backen gick det redan duktigt fort. Sida vid sida svischar vi ner mot bergets fot och jag kände verkligen att jag hade greppet. Jag kommer till och med på mig själv med att notera damens bananväska. Ahaa, tysk alltså!


15 juli 2011, 17:46
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Härmed meddelar jag som spelande förbundskapten för onanilandslaget att träningsmatchen mot Nigeria kommer att gå av stapeln den 6 juni klockan 15:00 i Rålambshovsparken. Fortfarande finns det biljetter kvar och är ni intresserade av att se denna tillställning så ring Gun på kansliet. Truppen är densamma som förra samlingen då vi efter en sen kvittering borta mot Japan lyckades ta oss vidare till sommarens mästerskap. I dagsläget är det bara Jimmy som dras med en lättare bristning som är ett osäkert kort.


16 juli 2011, 11:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Är kvinnornas onanilandslag borta ur spelet?
Jag antar att ni inte ens vill att vi ska delta, då uthålligheten är vårt främsta kännetecken i denna gren.


17 juli 2011, 17:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 83  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron