Vad är motsatsen till shemale? det borde rimligtvis finnas.
8 juli 2011, 20:25
Ufo
Medlem
Re: Motsats
Hmmmm Motsatsen till negativ är positiv, däremellan kommer neutral. Motsatsen till neutral är polariserad.
Motsatsen till hon är han, däremellan kommer shemale. Motsatsen till shemale borde då vara polariserad könstillhörighet.
Nej jag vet inte, vilka knepiga frågor du kommer med
8 juli 2011, 20:38
Ron Jeremy
Medlem
Jo det är knepigt jag kan med min vridna fantasi se hur det ser ut, men kommer inte på något namn på det?
8 juli 2011, 20:48
Schueberird
Medlem
Det borde väl bli könlös, eftersom shemale är dubbelt könlig.
8 juli 2011, 21:12
Ron Jeremy
Medlem
Nja jag vet inte, en shemale ser ju i regel väldigt kvinnlig ut tills den får av sig trosorna. Motsatsen borde ju vara någon som ser riktigt manlig ut(ex. mustach hår på bröstet, muskulös) men i kallingarna döljer sig en murra. Tycker det borde finnas men hittar inget namn på det.
8 juli 2011, 21:31
Ufo
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Motsatsen borde ju vara någon som ser riktigt manlig ut(ex. mustach hår på bröstet, muskulös) men i kallingarna döljer sig en murra.
8 juli 2011, 21:37
Ron Jeremy
Medlem
Ja titta! exakt vad jag menar, men vad kallas den till vänster
8 juli 2011, 21:48
Schueberird
Medlem
Re: Motsats till shemale
Man kanske kan lägga till "FtM" respektive "MtF"?
8 juli 2011, 22:11
Ufo
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Ja titta! exakt vad jag menar
Jag visste väl att det fanns en braatthabild någonstans
Ron Jeremy skrev:
men vad kallas den till vänster
Maleshe? Bortsett ifrån skäggväxten, så har jag för mig att kvinnor som kroppsbygger kan utveckla sådana kroppar. Fast de kan nog få skägg av div anabola också iofs.
8 juli 2011, 22:30
Axolotl
Medlem
Ufo skrev:
Ron Jeremy skrev:
Ja titta! exakt vad jag menar
Jag visste väl att det fanns en braatthabild någonstans
Ron Jeremy skrev:
men vad kallas den till vänster
Maleshe? Bortsett ifrån skäggväxten, så har jag för mig att kvinnor som kroppsbygger kan utveckla sådana kroppar. Fast de kan nog få skägg av div anabola också iofs.