Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Kul att se er här igen! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Kul att se er här igen!
Provade att ramla ner för en trapp i torsdag kväll, nykter dessutom det var dumt gjort, armbågen gick sönder i massor med bitar. Blev opererad mitt i natten dom fick lappa ihop den så gott det gick, inget internet sedan dess hemskt, armen blir aldrig vad den, skitsamma har ju en bra. Fick ny rolig medicin, Oxycondin depå och express variant, mysig! fick även insprutat morfin, inget kul alls ångest och svimmning som resultat och villt springande sjuksyrror. nu måste jag oxycondina lite och sova, ska läsa mer sen på forumet och se vad ni gjort, nu nanna dags.

4 juli 2011, 16:36
Medlem
Inlägg Re: Kul att se er här igen!
Shit det där lät inget vidare.
Nu får du ta det lungt o krya på dig.

4 juli 2011, 16:41
Medlem
Ångest av morfin? Du låter seriöst vrickad. :) Själv var jag nära på att låta två sjuksyrror tvätta mig i duschen, korkat iofs. Tog nästan en timme att göra det själv.

4 juli 2011, 16:55
Medlem
Ufo skrev:
Shit det där lät inget vidare.
Nu får du ta det lungt o krya på dig.

Jo det blir lugnt, livet som enarmad bandit är jobbigt, allt tar sån tid att göra.
Det possitiva med allt är att det känns spännande att vara handikappad någon annanstans än i huvet! :D
"Mycket elakartad fraktur som sannolikt kommer att ge men för framtiden", blev sjukskriven
tre månader "till att börja med" sa läkarn.
Fick oxå träffa nya spännande människor, bl.a en Iranier som fick träffa Schaens säkerhetspolis när
han var tonåring på 70-talet, de handbojjade honom bakom ryggen och hissade därefter upp honom
i taket, ja axlarna hoppade ur led, därefter medans han hängde där så slog de sönder ryggen på
honom med batonger, det var vidrigt att höra! bytte mail och telenummer med honom, bra kille.
Det riktigt sorgliga var tyckte jag var att ingen såg att han led av obehandlad posttraumatisk stress,
det skulle han först haft hjälp med, jag såg honom på nätterna, stackars jävel!

Timeless skrev:
Ångest av morfin? Du låter seriöst vrickad. :) Själv var jag nära på att låta två sjuksyrror tvätta mig i duschen, korkat iofs. Tog nästan en timme att göra det själv.

Jo det är sant morfin och jag gick inte ihop för dom testade igen men jag mådde skit av det.
Haha! eftersom jag svimmade två gånger i duschen så var det inget snack sedan, dom tog
fram ett stort blått jättebebis skötbord där lades jag naken och blev lämnad ensam med två
unga undersköterskor, riktigt söta! sen tvättade de Ron J uppifrån och ner, hon som skötte
övre biten och håret var indiska, rar tjej, underdelen och "paketet" sköttes av en skitsnygg
ryska, som tur var hade jag för ont för att bry mig, men jag såg att dom hade lite roligt för
jag antar att dom blivit nypta i rumpan av karlar och fick ge igen lite, men det bjuder jag på!

5 juli 2011, 14:08
Medlem
Oj!
Glömde skriva "krya på dig" eller någon liknande plattityd tidigare!
Men nu ser jag dock att du alltid landar med fötterna och får undersköna damer till sällskap hur du än gör.
;)

Ja, grattis då.

( :geek: )

5 juli 2011, 19:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.