Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu har jag gått igenom kommentarerna på filmen och det är ganska många som lagt märke till damen.
Flera har pekat ut henne som den dam jag länkade till ovan. Och någon ansåg att hon hörde till teamet till "spindelbilen".


5 juli 2011, 03:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nej, Ufo - VAKNA!
Nu får du sluta stalka henne och hennes pvc-tejpade väninna! De befinner sig på andra sidan kontinenten någonstans.


Herregud...män. :roll:


5 juli 2011, 03:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Nej, Ufo - VAKNA!
Nu får du sluta stalka henne och hennes pvc-tejpade väninna! De befinner sig på andra sidan kontinenten någonstans.


Herregud...män. :roll:
Vakna? Jag tänkte gå o lägga mig.

Men det var du som började. SÅ DET SÅ


5 juli 2011, 03:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
JA DÅ SÄGER VI DET!

SOV GOTT.

8-)


5 juli 2011, 03:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Men det var du som började. SÅ DET SÅ


Nej, det var ju du som började med att fråga vem den nakna, passerande, rödhåriga damen var. RÄTT SKA VARA RÄTT!


5 juli 2011, 11:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Den här damen fanns på samma plats vid samma tidpunkt, har samma frisyr, har samma byst och samma rumpa.


Bysten ser vi inte mycket av i den första bilden och rumpan inte mycket av i den andra bilden, så det finns inte mycket att jämföra med. Jag tycker hon i den första bilden ser ut att ha en slätare, mer utredd (vilket ju passar *hihi*) frisyr.

Ufo skrev:
Flera har pekat ut henne som den dam jag länkade till ovan. Och någon ansåg att hon hörde till teamet till "spindelbilen".


Det förklarar fortfarande inte vad det var för säck hon bar på och vad som fanns i den. JAG KRÄVER ETT SVAR!


5 juli 2011, 11:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Herregud...män. :roll:


Det här har ingenting med män/kvinnor att göra: Det här är en mycket viktig utredning av största nationella intresse.


5 juli 2011, 11:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag fick just en idé till en film, en aktionskomedi:
"En mördare rymmer från fängelset efter att ha skjutit ner två vakter. Med hjälp av sina kumpaner letar han nu efter bytet från deras senaste rån. Stadens tuffaste polis Bertil Jones (spelad av Mikael Persbrandt) tar upp jakten på mördarna. Hans enda ledtråd är en mystisk, säckbärande kvinna som passerar i en video. Han får ut Orsas fräckaste bedragare, Nils Kals (spelad av Tore Skogman) ur fängelset i 48 timmar, eftersom Nils är den enda som vet vem kvinnan i videon är och vad det är för säck hon bär på. Tillsammans vänder det udda paret upp och ner på staden under den vilda jakten..."

Arbetsnamnet är 48-timmarsutredningen. Alla talar dalmål.


5 juli 2011, 11:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tore Skogman hörde just av sig: Han vill ha minst ett sångnummer för att ställa upp. Kan vi gå med på det?


5 juli 2011, 12:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:D

Men jag vill skriva en saga. För barn.


5 juli 2011, 14:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron