Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bild

Hon är för övrigt inte helt naken: Förutom platåskorna bär hon också vad som ser ut att vara en stringbikiniunderdel.

Det ser ut som att det står "Fabric" på säcken, men tyvärr kan jag inte läsa resten. Jag googlade efter vita säckar, men hittade tyvärr inte samma modell.


5 juli 2011, 01:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Vem kastar sopor i en tygsäck?


Hon måste vara miljöpartist.
Inte ens miljöpartisterna kan vara så korkade ingen kan vara det.
INGEN kan var så korkad.


Schueberird skrev:
Antennerna är till för att kommunicera med de andra militanta radikalfeministerna på samma gata.
Vid närmre eftertanke..........jo det kan det visst.


5 juli 2011, 01:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:lol:


5 juli 2011, 01:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tvättsäck?


5 juli 2011, 01:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ett annat fordon ifrån(enligt uppgift) samma tillställning.
Men mina efterforskningar säger från året efter.
Bild
Kanske passar damen :D


5 juli 2011, 01:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Tvättsäck?
Hon ser ut att bära något upprätt i vänster hand. Så jag tror hon bär något till sin camp.
Möjligt hon har hämtat tvätten. (finns det tvättstuga på de där festivalerna? )


5 juli 2011, 01:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Tvättsäck?
Hon ser ut att bära något upprätt i vänster hand. Så jag tror hon bär något till sin camp.
Möjligt hon har hämtat tvätten. (finns det tvättstuga på de där festivalerna? )


Hon kanske har duschat och i säcken har hon skönhetsprodukter, som ju alla kvinnor förväntas använda en hel säck av.


5 juli 2011, 01:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...

Den här damen fanns på samma plats vid samma tidpunkt, har samma frisyr, har samma byst och samma rumpa.

Damen till vänster har dock en intressant BH.
PVC-tejp?


5 juli 2011, 01:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Den här damen fanns på samma plats vid samma tidpunkt, har samma frisyr, har samma byst och samma rumpa.


Jag är inte övertygad om att det är samma kvinna. De har förvisso liknande kroppsbyggnad, men den första är väl aningen mer solbränd och har en annan nyans på peruken och jag är inte ens säker på att den andra kvinnan verkligen bär peruk.


5 juli 2011, 02:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Den här damen fanns på samma plats vid samma tidpunkt, har samma frisyr, har samma byst och samma rumpa.


Jag är inte övertygad om att det är samma kvinna. De har förvisso liknande kroppsbyggnad, men den första är väl aningen mer solbränd och har en annan nyans på peruken och jag är inte ens säker på att den andra kvinnan verkligen bär peruk.
Övertygad är inte jag heller.
Men små nyansskillnader kan bero på kamera och ljusförhållanden.
Frisyr/peruk är samma grova toviga hår.

Jag behåller henne som misstänkt.


5 juli 2011, 02:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.