Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Nu får du förklara stångens historia och framtid. Jag förstår inte.


Jag behövde fler krokar i köket att hänga saker på för smidig åtkomst vid matlagning. Stången är nu två. Krokarna kan skjutas fram och tillbaka på stången för största flexibilitet. Stängernas närmaste framtid är väl inte så värst spännande: De kommer hänga på samma ställe ganska länge.

CodeRedAlert skrev:
Jag ska kidnappa hans studio och göra musik jag gillar


Får vi också höra?

CodeRedAlert skrev:
sedan ska jag eliminera honom medelst kalkmetoden.


Hur gör man när man avlivar någon med kalkmetoden?

CodeRedAlert skrev:
Är det möjligt att bli ömsesidigt kär efter femtio?


Det tror jag, men säker kan jag förstås inte vara, eftersom jag inte varit äldre än 50 än.


3 juli 2011, 19:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Hålen är hålade, pluggarna är pluggade och nu återstår bara att skruva fast anledningen till att hålen hålades och pluggarna pluggades :)


3 juli 2011, 19:38
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Anledningen är anledad... nä, men uppsatt i alla fall. Nu återstår bara att noja över att den ska ramla ner.


3 juli 2011, 20:18
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Om jag lyckas komma in i musikstudion (troligt... :roll: ), knåpa ihop någon sorts musik ( yeah right... :roll: ) så får du naturligtvis höra.

Kalkmetoden, inbillar jag mig, är när man rullar in någon i en matta efter att ha kalkat kroppen, vilket resulterar i att kroppen försvinner.
Det var nog osläckt kalk som används (i detektivromaner iaf.), vilket låter ännu mer fantasifullt. Hur kan något som inte uppenbarligen brinner vara osläckt?
Nej, det går inte ihop.

Dessutom förutsätter metoden en redan avliden kropp. Det känns ytterst besvärligt att få till.

Men vi får väl se.
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge - eller hur den går?


4 juli 2011, 01:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
En intressant detalj i sammanhanget är att när man borrar i hårda material som betong (vilken alltså fanns bakom kaklet), så kan borret bli väldigt varmt och när borret blir varmt, då mjuknar borrstålet och biter inte lika bra och dessutom slits det mer när det är mjukt. Jag borrade därför i intervaller och kylde regelbundet av borret genom att doppa det i ett glas med vatten - varpå vattnet kring borret fräste till och förångades.


4 juli 2011, 09:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Mm, det blir varmt när saker gnids mot varann. Eld med två pinnar osv.

Gnids var ett konstigt ord i sammanhanget men jag får inte fatt i det rätta ordet just nu.

Idag ska jag lugna ner mig.
Tydligen måste jag det.


4 juli 2011, 15:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Jo, såatte...bilen går bra?

:o Hur känner jag dig?


4 juli 2011, 23:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det gör du inte?

:?

Går bilen bra?


4 juli 2011, 23:09
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Om bilen går, då är det något fel - eller så är det en sådan här:


4 juli 2011, 23:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Om bilen går, då är det något fel - eller så är det en sådan här:
Varför kommer den en rödhårig, naken kvinna i silvriga platåskor och går förbi 1:05 in i videon för?

Snyggt fordon dock.


4 juli 2011, 23:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.