Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Folk kan uppenbarligen inte bete sig som folk.

Över natten kom jag på att min huvudsakliga oro är att när hålet väl är borrat, så sitter det där det sitter; det finns ingen ångra-funktion. Stången måste passa i såväl hålet som i ett fäste som redan är uppsatt några decimeter bort. Jag har mätt upprepade gånger för att försäkra mig om att hålet verkligen kommer på rätt ställe, så det borde fungera - och nu kan jag inte göra så mycket mer än att borra upp det satans hålet och hoppas att jag inte har drabbats av tillfällig sinnesförvirring vid mätningen.


1 juli 2011, 09:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Se till att mäta rätt. Eller ät en till bananasplit!

Jag ska sova. Om jag kan. Just nu känns det som att sömntåget gått och aldrig kommer åter.
Men jag ska sova ändå.
Om en stund.


1 juli 2011, 09:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ikväll blir det faktiskt en till Banana Split efter den stora bullbiffsmiddagen med alla tillbehör förutom morotscoleslawen, men just nu kan jag inte skjuta upp borrandet mera: Det får bära eller brista.


1 juli 2011, 10:09
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det bar :) Träskivan var gjord av riktigt hårt, massivt trä och jag fick ta i ganska ordentligt med borrmaskinen för att komma igenom. Det luktade stundtals lite bränt och jag vilade mellan varven och rensade borret från trärester. TIll slut kom jag igenom utan att någonting sprack och dessutom hade jag mätt rätt.

Idag ska jag alltså glädja mig åt min fina nyuppsatta stång.


1 juli 2011, 14:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[ ] Borra i kakel.
[ ] Tvätta.


3 juli 2011, 14:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu får du förklara stångens historia och framtid. Jag förstår inte.
Vad är stångens syfte?
Varför lever den?

Min mamma har träffat en suspekt man med musikstudio.
Jag ska kidnappa hans studio och göra musik jag gillar, sedan ska jag eliminera honom medelst kalkmetoden.

Ifall han lurar min mamma, alltså.
Är det möjligt att bli ömsesidigt kär efter femtio? Jag får thaih***a vibbar av honom vilket jag ifs. får av alla män. Dvs. män är inte att lita på och springer på massage med happyendings när helst de känner att det rycker i baguetten under den gråhåriga pösmagen. Bara för att de kan och anser att människor är till för att utnyttjas.

Män häromkring kanske springer hos unga lyxprostituerade dock eftersom de har mer tillgångar än vad som är hälsosamt. Jag misstänker de flesta av Brommaborna faktiskt.

:geek:

Jo, såatte...bilen går bra?


3 juli 2011, 15:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag tycker inte att min nuvarande avatar passar ihop med min nuvarande galna personlighet. Extra galna.

Den är för stilfull och lågmäld, även om skenet bedrar- det är ju den alltigenom onda sexgalningen Lilit, mörkrets härskarinna.

Någon bakom min axel föreslog att jag ska be er om hjälp att göra en avatar med Henrik VIII med långt hår och bröst. Det skulle vara en spegelbild av min nuvarande uppenbarelse och sinnestämning/mentala hälsotillstånd.


3 juli 2011, 15:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Någon bakom min axel föreslog att jag ska be er om hjälp att göra en avatar med Henrik VIII med långt hår och bröst.
Bild
Varsågod.

CodeRedAlert skrev:
Det skulle vara en spegelbild av min nuvarande uppenbarelse och sinnestämning/mentala hälsotillstånd.
Inga kommentarer.


3 juli 2011, 17:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:P

Rätt lik!!


3 juli 2011, 17:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Om jag lyfter upp armarna så är tom. brösten lite lika.

Ansiktet är tjockare än mitt men annars ungefär lika fult.

Bra jobbat.


3 juli 2011, 17:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.