Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jo, tack för omtanken - blixtarna har mattats av något.

Morgonform: Vill krypa i säng. 3h kvar på arbetspasset.

30 juni 2011, 05:18
Medlem
Just nu är jag hungrig, men saknar mat(lagnings)lust :( Jag går och lägger mig och vilar en stund istället.

Dessutom tror jag att jag har magrat lite på sistone, eftersom mina byxor hänger löst mer än tidigare. Skicka mer kärlek och grädde, tack!

1 juli 2011, 21:15
Medlem
Snart övervinner hungern olusten.

1 juli 2011, 22:21
Medlem
Usch!
Vaknade ur en fruktansvärd mardröm.
:( :( :( :(

Det är antagligen förkastligt att ringa och väcka små barn så här dags för att höra att mardrömmen faktiskt bara var en ond dröm och ingenting annat?
Får nog utgå ifrån det...

:(
USCH! Flyg fula flyga flyg! Och den fula flygan flög.

2 juli 2011, 04:56
Medlem
Imorse när jag vaknade var jag energisk och fortfarande mätt efter gårdagens storslagna och något sena middag, så jag satte snarast igång med att sätta upp sillögon och stång nummer två. 3 timmar och några deciliter svett senare är allt klart, så nu är det dags för dusch och frukost.

CodeRedAlert skrev:
Det är antagligen förkastligt att ringa och väcka små barn så här dags

Bor ni i ett så stort hus att ni måste ringa varandra för att kunna prata? ;)

Tråkigt med mardrömmen - vi får väl hoppas att den inte var sann då. Brukar du drömma sant? Annars var det nog bara en ond dröm. *skickar lite lugn tills du vet*

2 juli 2011, 13:01
Medlem
Igår klev jag in i en butik och blev förvånad över att expediten var vänlig och verkade glad för att få en kund.

3 juli 2011, 14:29
Medlem
@CodeRedAlert:
Du kanske inte litar på barnens biologiska far!? Och/eller på att han, eller någon annan än du, kan ta hand om dina barn på rätt sätt!?

3 juli 2011, 15:59
Medlem
Nej, självklart bor vi inte så stort.
Barnen är på den afrikanska kontinenten här i Sverige. Det vill säga hos deras far.

Jag drömde att vi skulle på en begravning och plötsligt gick det upp för mig att det var yngsta dotterns begravning vilket var helt obegripligt och...det finns inga ord

Inte heller finns det punkt för den meningen.

Vaknade av att jag skrek och skrek och skrek - utan att det kom fram ett ljud. Jag vaknade innan jag egentligen vaknade dessutom, drömmen hade gått över i någon sorts vakendrömtillstånd. Visste inte vad som var dröm och vad som var verklighet. Kanske var hon död? Kanske var hon i livsfara? Kanske var hon inte det?

Ville inte skriva om drömmen för att inte mana fram någonting jag inte vill mana fram. Egentligen vill jag fortfarande inte skriva om den. Men idag ska jag hämta mina afrikanska barn hem till unionen Sverige-Finland och måste följdaktligen förvandlas från Henrik VIII till kvinna i yngre medelåldern med de flesta om inte precis alla hästar i stallet igen.

Det är inte helt lätt. Men det var en mardröm. Ingen sanndröm. PUNKT!

3 juli 2011, 16:11
Medlem
Schueberird skrev:
@CodeRedAlert:
Du kanske inte litar på barnens biologiska far!? Och/eller på att han, eller någon annan än du, kan ta hand om dina barn på rätt sätt!?

Du skrev det här medans jag skrev det där ovan.

Jag litar inte på någon. Det är sant.
Se tråden om personlighetsstörningar som du själv skapat för vidare information.

:P

3 juli 2011, 16:13
Medlem
GRÅBO ska hålla sig i Gråbo.

Ont i halsen, kli i ögonen. Känner ni?
Jag gör det.

:(

Hur kan man vara allergisk mot naturen?! Det är helt befängt.

4 juli 2011, 15:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.