Ny tråd Svara på tråd  [ 25 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Aspie vs. Borderline 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Aspie vs. Borderline
CodeRedAlert skrev:
Jag försökte faktiskt att ha den som avatar här från början men den var för stor, så det gick inte.

Bild
Jag tycker inte om går inte.

23 juni 2011, 01:49
Medlem
Oh, tack snälla Ufo!!!

Jag kommer tyvärr aldrig lyckas bli en Eva.

Edit:Fin! Jag kan klä på henne senare. Kanske behöver hon bikini?

23 juni 2011, 02:47
Medlem
Vilken brud! nej nej ingen bikini!! men ta gärna bort ormen :D .
Henne borde dom ha jobbat lite mer med i paradiset, det är en sån klassiskt snygg kvinna värld, lirkat lite med henne kanske. Men Adam var ju en mes som skvallrade för chefen, och chefen, han var ju diktator.

Tacka vet jag min chef! hon är så gullig och smart, får mig faktiskt att längta till jobbet ibland ;) , men nån Eva är hon inte, fast har en del drag....

23 juni 2011, 08:49
Moderator
Det är klart att hon skall ha ormen kvar! Ormar är ju otroligt vackra djur! Fantastisk avatar!

24 juni 2011, 16:43
Medlem
Svaret på mina upplevelser i Minnesota är sålunda: ORM! Orm? Det här börjar likna oraklet i Delphi...

Tack och bock! Sedan kom även Adam med på ett hörn (tänker på Adam i Jude Weltons bok "Can I tell you about Asperger Syndrome?"). Ron Jeremy fick med Gud, Eva och en pippi (mes). Vilken typ av orm är det som så gosigt kramar den sköna fröken på målningen? Python, boa, anakonda eller... ? :roll: Var är Skansen-Jonas när man behöver honom?

24 juni 2011, 18:05
Medlem
Mitzi skrev:
Vilken typ av orm är det som så gosigt kramar den sköna fröken på målningen?
Eftersom damen är den historiska kvinnan(Lilit) som lämnade mänsklighetens första man(Adam) så borde ormen vara det väsen som lockade Eva att ta av kunskapens frukt.

Mitzi skrev:
Python, boa, anakonda eller... ?
För att artbestämma en orm via bild så får man titta på dess täckning och formen på huvudet.
Den här ormen verkar dock ha ett kranium som inte påminner om någon orm jag sett.
Bild

Mitzi skrev:
Var är Skansen-Jonas när man behöver honom?
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=NYyKWvnBRwEwXg3_75JPyKp4uuVwnDx4AoE23gk2q6A
Jonas Wahlström
Götgatan 28
118 46 Stockholm

24 juni 2011, 18:53
Medlem
Är inte ormen påfallande lik Sir Väs (i Disneys "Robin Hood")? Jag sätter 100 på att det ÄR Sir Väs!

28 juni 2011, 15:42
Medlem
Mitzi skrev:
Är inte ormen påfallande lik Sir Väs (i Disneys "Robin Hood")? Jag sätter 100 på att det ÄR Sir Väs!

Sir Väs ser ut att kunna vara en kandidat

En annan kandidat skulle kunna vara Kaa(i Disneys "Djungelboken")

28 juni 2011, 16:06
Medlem
Mitzi skrev:
Jag, en kille med Aspie, åkte nyligen till USA och hälsade på en tjej, som visade sig vara en Borderliner. Vilket 2-veckors h*lv*t* det var. Som i en surrealistisk horror-film.

Allt jag gjorde, min frisyr, mina kläder... Allt skulle ändras till hennes smak genom tjat, ilska, osanna påståenden, glirningar, hån etc. Rena hjärntvätten! Tur man kom ifrån sk*ten innan man var helt knäckt! :cry:

Har någon annan Aspie här råkat ut för något liknande?

Jag märkte plötsligt att vi nästan helt förbisett din belägenhet och istället malt på om annat.

Hur gick det sedan?
Har ni fortsatt kontakt?
Blev du kär? Vad händer nu?
Har du återhämtat dig?

1 juli 2011, 00:32
Medlem
Mitzi skrev:
Har någon annan Aspie här råkat ut för något liknande?

Ja :shock:

1 juli 2011, 10:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 25 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.