Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Detta blir en dag på stranden passage på morgonen Vi är i sanden Låt dagen har blivit, som det blir Det kan vara lunch i skuggan En tupplur, hur kan jag veta? Det kommer att ändra planen I varje fall skulle det vara bra
|
30 juni 2011, 17:47 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Nu skramlar det som av lösa kugghjul någonstans i Tomas inre: Det skulle vara en dag på stranden bortom förmiddagen vi är sand En dag blev han som han blev Det kan vara lunchlök Tupplur, vad vet jag? Det kommer att byta program I varje fall skulle det vara bra
|
30 juni 2011, 17:51 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag blev hem Båtarna till mark De mötte med grannar på morgonen med en solstol i hand Sen gick jag till huset Vårt morgonte var förberett när jag tog min kärlek
|
30 juni 2011, 17:53 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag var i huset båtar var land Träffade grannarna på morgonen Med en solstol i handen Sedan gick jag hem Vårt morgonte var förberett när jag fick min kärlek
|
30 juni 2011, 17:58 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Alla telefoner i världen kallar solen upp Låt oss hoppas att alla har stängt på måndag
|
30 juni 2011, 18:02 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Solmoln som ögat kan se Inte en droppe regn Några dagar med is i munnen Plast och sandaler sökväg till solen Jag tänker på dig blåljusdagar Vela, kom till stranden
|
30 juni 2011, 18:05 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Kort sommar De flesta människor känner sig obekväma Men detta hur kan du hjälpa Idag skiner solen Faller snart Du går med vinden så lyssna Solsken kanske idag
|
30 juni 2011, 18:09 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
varmvatten luftfjädring Jag satt i skuggan läste igår lång Hoppa till det blå Lämna sanden mellan tårna Min temperatur
|
30 juni 2011, 18:14 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Kort sommar De flesta är av regnet Men detta Solsken kanske först nu
|
30 juni 2011, 18:16 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Stäng fönsterluckorna Släck alla lampor störningar Lägg dig ner lyssna Staden skriker
|
30 juni 2011, 18:21 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|