Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
nallen
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
|
23 juni 2011, 18:14 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
+1
|
24 juni 2011, 00:40 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Imorgon är det midsommar.
*neutral min*
Jag hade velat vara i Finland imorgon, vid en strand och sett hur midsommarbrasans lågor speglas i vattnet. Vi har flytande brasor där. Det är väldigt stämningsfullt.
Ta er stång och stoppa upp.
|
24 juni 2011, 00:46 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Och nu: Tomas Ledin på poeternas och skönandarnas språk: Was machst du jetzt vor die Zeit? warum hörst du nicht auf dich? es war ganz vor lange dann wir gesehen Es war die erste worte sie sagt wenn wir gerennen auf einander im Freien an die Stadt früher heute wohnst du links in gleiche Zweie? was arbeitest du mit? sie bubbelt auf Fragen ich antwortete dann aufbrechte sie mich mit seine wunderbare Lächeln
Senast redigerad av Schueberird 30 juni 2011, 14:31, redigerad totalt 1 gång.
|
30 juni 2011, 14:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Och för er som inte förmår uppskatta det vackraste av vackra språk: Vad gör du nu, innan tiden? Varför inte lyssna på dig själv? Det ansågs väldigt långt innan vi Det var de första ord hon säger om vi springer runt på varandra utomhus till staden tidigare idag du bor i samma vänster två BWA? Vad jobbar du med? de bubbelt frågor Jag svarade Sedan aufbrechte mig med sitt underbara leende
|
30 juni 2011, 14:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vad gör du nu, innan tiden. Varför har du inte hört? För länge, innan vi Detta är det första ordet, säger han. Om vi följer varandra utomhus till staden tidigt i dag. De bor i samma två vänstra BWA. Vad gör du? problem med blåsan Svarade jag. Hur jag aufbrechte Hans underbara leende
|
30 juni 2011, 14:37 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
En klar förbättring: hör du det Tomas: Vad gör du nu, innan tiden. Varför inte du höra? Vi har en tid innan Det första ord han sa. Om vi fortsätter att träffas utanför staden tidigt i dag. Både vänster och gå till BWA. Vad vill du ha? problem med blåsan Svarade jag. Hur kan jag stoppa Hans underbara leende
|
30 juni 2011, 14:41 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Tomas Ledin-automaten löper amok: Framför mig nu. Varför frågar du? Vi är den första Han sa att den första meningen. Vi fortsätter att uppfylla om Tidigare idag, utanför staden. Länk till Bois. Vad vill du göra Problem i urinblåsan Sa jag. Du kan stoppa det och hur Hans vackra leende
|
30 juni 2011, 14:49 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Oj! Fråga varför? Vi först! Han var den första frågan. Vi måste fortsätta att samla i dag utanför staden. Allt är kvar. Problem med urinblåsan, jag undviker leende, sade han.
|
30 juni 2011, 15:04 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Det ryker ur Tomas Ledin: Jag vaknade i första hand. Jag tar min morgonpromenad Lägg till en shorts och orakad Jag går till banken Jag gick till tvättvatten För att hålla varje andetag Detta är den bästa tiden på dagen Tyst hela sommaren Jag är havet kisade Detta är en bra dag idag
|
30 juni 2011, 17:46 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|