Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kära Stora Kärlek!
Om du läser detta, så vet du alltså nu att det vankas smörj, men du får själv välja smörjmedel:
  • ister
  • flytande margarin
  • bakmargarin
  • smör
  • smörgåsmargarin
  • kokosfett
  • fett från oxfilé


22 juni 2011, 14:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
...till vårdcentralen med mig själv (knöl i bröstet?)
Då har du inget val.
Håller tummarna att det inte är något farligt.


22 juni 2011, 14:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird:
Jag tycker att det känns orimligt att ställa ett sådant krav på din stora kärlek redan från början. Det kanske skrämmer iväg kärleken!

Man ska alltid undvika att påbörja en relationen med en våldsam rundsmörjning - det har alltid varit min fasta övertygelse.

Är du säker på att du inte redan har träffat Kärleken med stort K? Det är inte alltid som den kommer i den form och skepnad vi förväntar oss.
Igår träffade jag två stora kärlekar, exempelvis. I två katters skepnad. Vi kan dock inte inleda en relation just för tillfället men kanske får jag träffa dem snart igen.


22 juni 2011, 14:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
CodeRedAlert skrev:
...till vårdcentralen med mig själv (knöl i bröstet?)
Då har du inget val.
Håller tummarna att det inte är något farligt.

Mm, tack.
Det blir mammografi. Knölen kändes dock ofarlig, tyckte doktorn.


22 juni 2011, 14:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det var skönt att knölen verkar ofarlig.

Ja, du har ju en poäng där: En stor kärlek insmord med (halt) ister blir ju faktiskt mer svårfångad.

Men om jag bakar in den i en lättjäst vetedeg då: Är det bättre?


22 juni 2011, 15:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Är du säker på att du inte redan har träffat Kärleken med stort K? Det är inte alltid som den kommer i den form och skepnad vi förväntar oss.


Så kan det vara.


22 juni 2011, 15:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Gör en sötdeg för kanelbullar med extra socker och kanel i.
Det finns inget godare.

Nu måste jag nästan göra lite deg och äta upp...hur kan det vara så gott?!!


22 juni 2011, 23:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag börja vänta på att den 21 juni infaller - för då har Sven Svensson,......... lovat att göra entré. .........
Oj var tiden går fort.


Idag skall jag hoppas någon hjälper någon med att skapa några faviconer.
Därefter tror jag det är läge för ett val.


23 juni 2011, 12:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sven Svensson svek sitt löfte :x Jag är mycket besviken!


23 juni 2011, 16:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag börja planera för mitt nybygge av bakgrundsbelysning till datorskärmen. Jag hade en tidigare som fungerade helt okej, men med vissa skavanker, vilka jag nu ska fixa. Tanken är också att lägga till möjligheten att kunna växla mellan vanligt och rött ljus.

Första idén är att sätta fast två helt vanliga glödlampshållare i datorbordet bakom skärmen och två strömbrytare på lämpligt ställe. Jag kommer köra med starkström direkt från eluttaget, så jag måste se till att isolera allt förstås, men det tror jag inte blir några problem.

Om jag hittar en lämplig strömbrytare med tre lägen, så tar jag den istället.


23 juni 2011, 16:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron