Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nej, gå inte under! Ingen av er!

Själv håller jag bara på att jobba ihjäl mig litegrann men återvänder nog nästa vecka, för då har jag semester.

16 juni 2011, 22:19
Medlem
Vaknade 22.00 och ska arbeta imorgon. :x

16 juni 2011, 23:54
Medlem
Nej, jag gick inte under den här gången heller. Konstigt.
Hoppas till och från att det ska ske en fullt naturlig olycka där jag antingen förolyckas eller får åtminstone en fullgod, synlig anledning att hänvisa till när folk undrar vad det är för fel på mig.

"Jo, jag orkar inte så mycket och fungerar inte så bra längre för att en buss körde över mig igår. "

Typ.

20 juni 2011, 01:21
Medlem
Idag känns det mer adekvat att bli påkörd av en cykel eller dylikt. Ett lättare fordon med lättare skador som följd.

En klar förbättring va?!

Någon cykelburen som vill ställa upp?
Ingen ersättning utgår men däremot får man då ta åt sig äran.

20 juni 2011, 10:45
Medlem
Nyp mig!

21 juni 2011, 10:02
Medlem
Härligt att du är i farten igen CodeRedAlert!

21 juni 2011, 12:42
Medlem
Ja, det känns skönt!
Vad skulle jag mer skriva?

:?

JO!
Om kattstallet!
Vilka underbara katter det var där!!!
Blev helt kär i flera stycken men mest i två busungar, ena grå hane som först var rädd för händer men kunde inte låta bli att leka ändå när jag krafsade lite med fingarna mot golvet. Den kom närmare lite i taget och sträckte fram en försiktig tass och kände på min läskiga hand. Sedan grep den efter mina fingrar med båda sina tassar men försiktigt, klorna indragna så det bara kittlades.
Tillslut hade vi lekt så mycket att den kom och strök sig mot mina ben och klättrade uppför min långa kjol, gömde sig under kjolfållen och gnagde på mina skor! En sådan busunge, helt underbar!
Den andra var en liten försynt kattös som också var lite skygg i början men blev helt till sig efter ett tag. Jag med! Den puffade på min hand, strök sin haka och nos mot mina fingrar och började slutligen slicka på fingrarna. Vi hade en sådan connection. Ögonblinkningar och ömsesidig förälskelse.
Båda var fjolårsungar, ca. 1år gamla.

Måste dit snart igen.

21 juni 2011, 23:19
Medlem
Mötet med hyresvärden gick bra!
Alla erbjuds ny lägenhet i närliggande nybyggnation, flytt tillbaka till nygamla huset efter att det rivits och byggts upp igen eller också en ersättningslägenhet i Bromma. Så det var inte så illa som jag trodde.

22 juni 2011, 23:56
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Så det var inte så illa som jag trodde.
Det låter skönt.
Då blir det "bara" att flytta med allt bestyr några gånger ;)

22 juni 2011, 23:59
Medlem
Jag har försökt få rätsida på räkningsfronten.
Det är ju fruktansvärt utmattande.

Underskottet fortsätter växa till sig. :|

23 juni 2011, 19:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.