Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Moderator 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Moderator
Jag är inte bara klok utan helt galen också och fallerar därmed som möjlig moderatorkandidat.

Skulle aldrig orka heller för den delen. Här ska ingen energi offras till annat än seriöst tramsande och annan gudlöshet.

14 juni 2011, 21:40
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag är inte bara klok utan helt galen också och fallerar därmed som möjlig moderatorkandidat.

Skulle aldrig orka heller för den delen. Här ska ingen energi offras till annat än seriöst tramsande och annan gudlöshet.

Galna är vi allihopa så där faller vi ju alla bort, men vill du inte då är det en annan sak, det respekterar jag men tycker är synd för du skulle vara bra och rättvis.

14 juni 2011, 22:02
Medlem
Jag hade bannat varenda jävel.

Rövmanöver'n har försvunnit? Tråkigt på en så rolig forumit.

14 juni 2011, 23:12
Medlem
Ron Jeremy skrev:
[T]änk om jag lägger ut nakenbilderna på tidigare flickvänner när jag märker att Admin är borta.

Ja, det vore väl trevligt

18 juni 2011, 11:46
Moderator
Tack för förtroendet, RJ ("smart", "uv" — hmpf... ;) ). Men jag fullt upp att försöka ta ansvar för mig själv. Dessutom är jag nog en för omstridd figur, även om det har varit lugnt just här på sistone.

Men Sugis är jag allvarligt orolig för. Och socialfobisk — ingen bra kombination. :(

18 juni 2011, 16:26
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag röstar på Schueberird.

:D

Citera:
Han behöver axla sitt ansvar som forumets anskite utåt.

Anskite? Hmpf!

Citera:
Då kan han ohämmat fortsätta tramsa/sprida vidare sin underbara personlighet på forumet och också moderera sig själv när det så behövs.

Moderera mig själv? Vafalls, kvinna!?

Citera:
Nej.

Jag tar tillbaka mitt förslag

:( Blev du plötsligt orolig?

Med mig som moderator skulle antagligen alla nyare medlemmar som skriver från samma IP som en äldre bannas med omedelbar och alldeles underbart maktfullkomlig verkan. Sedan skulle alla extrakonton och långtidslurkare bannas. Det skulle med andra ord inte bli så många kvar.

21 juni 2011, 21:06
Medlem
:lol:
Anskite?!

Så hemskt! Men jag kan faktiskt inte stava, det vet du redan.

21 juni 2011, 22:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.