Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
NEJ!
Jag satt på andra sidan bordet och grät.
Det var han som var bödeln. *pekar bakåt axeln*

13 juni 2011, 03:45
Medlem
Är det fysiskt möjligt att peka bakåt axeln?

13 juni 2011, 03:46
Medlem
Veganen bedövar potatisen innan han skalar den, visste ni det?

Nu måste vi börja tänka på potatisens väl och ve. Vilket grymt öde den har!

I godan ro sover den en slumrande sömn nere i den mjukaste myllan för att plötsligt bli brutalt uppryckt, separerad från både sina syskon och sin kära mor stjälken som samtidigt går en hemsk svältdöd till mötes.
Sedan tvångsduschas den med iskallt vatten, transporteras ovarsamt tilll ett okänt ställe där den omilt kastas hit och dit, in i kvävande plastpåsar för att sedan kokas ihjäl levande.
De mest otursamma råkar ut för en kvalfull källartillvaro, likt galärslavar stuvas de in i mörka utrymmen med isande luft där de sakta möglar till döds...ibland tar det upp till ett år innan de slutligen möter dödsugnen/kastrullen. De allra mest otursamma upplever allt ovan och flås dessutom levande innan kokningsdöden.

Vi tar en stilla minut och begrundar detta. :(

14 juni 2011, 04:42
Medlem
Bild

14 juni 2011, 18:17
Medlem
Google translate tyska till turkiska "äääääääääääääää"

14 juni 2011, 21:58
Medlem
Mer nonsens än så här blir det inte...

17 juni 2011, 00:17
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Veganen bedövar potatisen innan han skalar den, visste ni det?

Nu måste vi börja tänka på potatisens väl och ve. Vilket grymt öde den har!

I godan ro sover den en slumrande sömn nere i den mjukaste myllan för att plötsligt bli brutalt uppryckt, separerad från både sina syskon och sin kära mor stjälken som samtidigt går en hemsk svältdöd till mötes.
Sedan tvångsduschas den med iskallt vatten, transporteras ovarsamt tilll ett okänt ställe där den omilt kastas hit och dit, in i kvävande plastpåsar för att sedan kokas ihjäl levande.
De mest otursamma råkar ut för en kvalfull källartillvaro, likt galärslavar stuvas de in i mörka utrymmen med isande luft där de sakta möglar till döds...ibland tar det upp till ett år innan de slutligen möter dödsugnen/kastrullen. De allra mest otursamma upplever allt ovan och flås dessutom levande innan kokningsdöden.

Vi tar en stilla minut och begrundar detta. :(

Och detta skriver somliga i nonsenstråden!
Viktigare är det inte vavava?

Jag har alltid tyckt att vegetarianer är grymma. Bara så mycket mer selektivt...

17 juni 2011, 01:30
Medlem
Zombie skrev:
Jag har alltid tyckt att vegetarianer är grymma.
Medhåll.
Varför är svinen så mycket mer värda än oss knölar?

17 juni 2011, 01:37
Medlem
Jag råkade pissa i fel persons brevlåda, så jag la i en lapp också där jag bad om ursäkt och förklarade att jag råkat pissa i fel låda. Efteråt insåg jag att den där lappen antagligen är oläslig nu...

21 juni 2011, 20:33
Medlem
Jag skulle återlämna en mobil men råkade köpa på mig en dator.
Hur gick det till? Dessutom är det jobbigt utan mus. Har redan ont i axlarna och ryggen. Helt fel blev det.

21 juni 2011, 22:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.