Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Citera:
Amerikansk komedi från 2007. Den före detta pingismästaren Randy Daytona rekryteras av FBI till ett hemligt uppdrag. Han ska infiltrera extrempingisens ljusskygga värld som styrs av gangsterledaren Feng, som också ligger bakom mordet på Randys far. För att ta sig in i den innersta kretsen måste Randy visa sig tillräckligt duktig på pingis och han inser snart att förlust inte är ett val. Här spelar man med livet som insats.

Jaa-a, jag tror minsann att det rycker lite i baguetten här.

5 juni 2011, 18:47
Medlem
Imorgon ska jag fira Svärrjäh genom att hajla och sjunga Hitlersången: Det tycker jag känns typiskt svenskt. Till middag blir det Strudelköpfe und das Mauerhaupt. Sehr mümsig, ja?

5 juni 2011, 18:56
Medlem
Hitlersången (för er som inte kan den):
Citera:
Hitler, hej och hå
han fistar Farbror Blå

Sjungs till valfri melodi.

5 juni 2011, 21:33
Medlem
Test.

7 juni 2011, 17:39
Medlem
Schueberird skrev:
Jaa-a, jag tror minsann att det rycker lite i baguetten här.

Ping Fu...

7 juni 2011, 17:40
Medlem
Schueberird skrev:
Test.

Det fungerade inte :(

7 juni 2011, 17:41
Medlem
Schueberird hur många är du?
Schueberird har du några smurfkonton?
Schueberird finns du på riktigt?
Schueberird när kommer fortsättningen i "Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!"?
Schueberird vad är det för rom du har i skafferiet?
Det är vad jag kommer på för stunden. :D

10 juni 2011, 01:18
Medlem
Ufo skrev:
Schueberird hur många är du?

Jag är 1 stycke person.

Citera:
Schueberird har du några smurfkonton?

Nej, jag smurfar bara smurf.

Citera:
Schueberird finns du på riktigt?

Jag tänker, alltså finns jag.

Citera:
Schueberird när kommer fortsättningen i "Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!"?

I juli eller augusti (2011) är troligt. Juni är mindre troligt. September är mycket troligt.

Citera:
Schueberird vad är det för rom du har i skafferiet?

Citera:
Captain Morgan
Black Label
JAMAICA RUM
40 volymprocent alkohol

10 juni 2011, 09:37
Medlem
En vilsen liten svartmyra irrade ut ur baguettepåsen på köksbordet imorse.
Den hade råkat fastna däri efter månskenspromenaden och transporterats med buss flera kilometer bort från sin hemstack.

Storögd och något förvirrad stapplade den runt assietten med paprika och mögelostens pappförpackning, rundade den skållheta kaffekoppen med gröna cirklar på vit botten för att slutligen hamna i en annan pappkartong där ytterligare en illaluktande ost legat.

Plötsligt fann den en stor allomslukande skugga vandra över sig och kände en oväntad värme alstras mot sin sega, tappra lilla myrkropp.
Ögonblicket efter sänktes en enorm förkrossande tyngd över hela dess lekamen.

Det sista den såg var en lång tunnel med strålande ljus längst in.
Där i ljuset stod drottningmyran och vickade uppmuntrande på sina vackra glänsande känselsprön.
Äntligen hittar jag hem, tänkte myran lättat - och drog ett sista skälvande andetag.

13 juni 2011, 03:07
Medlem
Du avrättade myran :shock: Mycket elakt - för att inte säga ondskefullt! Det minsta du kan göra nu är att äta upp den, så att den stackaren inte har dött (lustmördats) förgäves.

13 juni 2011, 03:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.