Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Gravida kvinnor 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gravida kvinnor

Det där kallar jag manliga barnvagnar 8-), fast en flickbebis ska ha rosa barnvagn tycker jag!

27 maj 2011, 22:49
Medlem
Att tänka på innan man skaffar sig en gudinna är att när de kläcker ut bakverket så försvinner gudomligheten, man undrar tom vad det var man såg hos henne en månad tidigare.

27 maj 2011, 22:50
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Det där kallar jag manliga barnvagnar 8-), fast en flickbebis ska ha rosa barnvagn tycker jag!
Finns ju rosa kammouflage mönster.

Själv tycker jag att bebisar är könlösa. De kommer in i könslekar längre fram ändå.

27 maj 2011, 22:52
Medlem
Ufo skrev:
Att tänka på innan man skaffar sig en gudinna är att när de kläcker ut bakverket så försvinner gudomligheten, man undrar tom vad det var man såg hos henne en månad tidigare.

Ja tokig är jag men SÅ tokig så att jag skjuter skarpt det är jag inte ;), det gäller att
backa i tid :lol:

27 maj 2011, 23:00
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Ja tokig är jag men SÅ tokig så att jag skjuter skarpt det är jag inte ;), det gäller att
:lol: :lol: :lol:
Skjut skarpt och bli fastkedjad i sängramen ett halvår 8-)

27 maj 2011, 23:07
Medlem
Ufo skrev:
Ron Jeremy skrev:
:lol: :lol: :lol:
Skjut skarpt och bli fastkedjad i sängramen ett halvår 8-)

No way! då gnager jag av armen och smiter ;)

27 maj 2011, 23:15
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Jag tror det är det sista du gör med en gudinna som inte får nog i sänghalmen.

27 maj 2011, 23:18
Medlem
Schueberird skrev:
Med små, men mycket vassa knivar monterade på barnvagnen kan livmoderfascisten enkelt slica hälarna på folk som står i vägen.
Vore jag inte färdigavlad så skulle jag lätt ta till mig ditt tips :lol:

Men ärligt, den stora massan speciellt efter medelåldern är en plåga när man försöker ta sig fram med barnvagn.
De går o ställer sig i vägen, tittar sneglande på en och bara vägrar flytta på sig så man inte kommer fram.

27 maj 2011, 23:23
Medlem
Schueberird skrev:
Med små, men mycket vassa knivar monterade på barnvagnen kan livmoderfascisten enkelt slica hälarna på folk som står i vägen.
Vore jag inte färdigavlad så skulle jag lätt ta till mig ditt tips :lol:

Men ärligt, den stora massan speciellt efter medelåldern är en plåga när man försöker ta sig fram med barnvagn.
De går o ställer sig i vägen, tittar sneglande på en och bara vägrar flytta på sig så man inte kommer fram.

27 maj 2011, 23:23
Medlem
Ufo skrev:
Ron Jeremy skrev:
Jag tror det är det sista du gör med en gudinna som inte får nog i sänghalmen.

Nä det har du ju rätt i då fungerar hjärnan på en annan nivå :lol:

27 maj 2011, 23:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.