Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Gravida kvinnor 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gravida kvinnor
Idag när jag knallade runt på ett köpcentrum och väntade på att min bil skulle bli färdigservad så gick
jag in på ett fik och tog en kopp kaffe, där var det mest mammor med små bebisar och gravida kvinnor.
Då slog det mig vad otroligt vackra gravida kvinnor är! :) , inget sexuelt utan bara så otroligt vackra
och "friska" på något sätt! tänkte nästan ta hem en att ha och titta på ;) .
Jag har hört män säga att de tycker att gravida kvinnor är äckliga men jag tycker att dom är så fantastiskt
vackra och vill "hjälpa dom med besvärliga saker", min fråga är, är det riktigt fel i huvet på mig :?:

27 maj 2011, 20:31
Medlem
Inlägg Re: Gravida kvinnor
Bild

27 maj 2011, 20:44
Medlem
Jag tycker att gravida kvinnor ser ut som en hel barbafamilj: Inte direkt äckliga, men mer lustiga än vackra. Sedan beror de också lite på om de är livmoderfascister eller inte.

27 maj 2011, 20:50
Medlem
Ett nytt ord för mig "livmoderfascister" förklaring tack.

27 maj 2011, 20:55
Medlem
En livmoderfascist är en kvinna som anser sig upphöjd till gudom av sin graviditet och nåde den som inte tillber denna självutnämnda gudinna. En livmoderfascist anser sig alltid ha företräde överallt. En barnvagn blir som en stridsvagn i en livmoderfascists händer.

27 maj 2011, 20:59
Medlem
Tack för förklaringen, men jag erkänner att visst kände jag mig lite underdånig dessa gudomliga väsen :)

27 maj 2011, 21:08
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Då slog det mig vad otroligt vackra gravida kvinnor är! :) ,
Ja många kvinnor blir något extra med magen i vädret.

Ron Jeremy skrev:
min fråga är, är det riktigt fel i huvet på mig :?:
Ja jag tror det, men du är i gott sällskap. :lol:

Schueberird skrev:
En barnvagn blir som en stridsvagn i en livmoderfascists händer.
Då deklarerar jag mig som livmoderfascists.
Du anar inte hur mycket människor ställer sig i vägen, som om det vore med flit.
Varför envisas folk med att stå mitt i en entre istället för vid sidan om?
Vill idioterna inte bli påkörda av en "stridsvagn" så skall de faan inte stå ivägen.

Kom inte o säg att man kan be dem flytta på sig, för dels så ignoreras man och dels orkar man inte gå och ursäkta sig hela tiden.

27 maj 2011, 21:12
Medlem
Finns det kammouflage färgade barnvagnar? 8-)

27 maj 2011, 21:58
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Finns det kammouflage färgade barnvagnar? 8-)

En del
http://www.google.se/search?um=1&hl=sv&safe=off&biw=1024&bih=673&tbm=isch&sa=1&q=stroller+camouflage&aq=f&aqi=&aql=&oq=

27 maj 2011, 22:29
Medlem
Ufo skrev:
kom inte o säg att man kan be dem flytta på sig, för dels så ignoreras man och dels orkar man inte gå och ursäkta sig hela tiden.

Med små, men mycket vassa knivar monterade på barnvagnen kan livmoderfascisten enkelt slica hälarna på folk som står i vägen.

27 maj 2011, 22:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.