Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
^^
Det är långt till tisdag när man har ont. :(
Ähh det är lungt, det är ju bara fysisk smärta.
Och den går i vågor så jag får hämta andan emellan :)

24 maj 2011, 23:06
Medlem
Nu är du lite konstig.
Men okej.

24 maj 2011, 23:28
Medlem
Han är inte konstig - han är bara manlig :roll:

25 maj 2011, 08:28
Medlem
Jag känner mig också lite matt idag, men det beror nog på att jag väcktes halvfem av att tidningsbudet klampade i trapphuset - och sedan kunde jag inte somna om, eftersom jag låg och funderade på en massa saker, av vilka jag har skrivit om några redan (hmmm, den där bisatsen känns lite trevande?).

25 maj 2011, 12:33
Moderator
Jag har försovit mig rejält idag (har just ätit frukost). Det börjar nog bli dags att vända tillbaka dygnet. Nästa vecka har jag min son igen, och dagis är ju inte öppet på natten...

25 maj 2011, 12:44
Medlem
Finns det inte Nattis nu för tiden?

25 maj 2011, 12:46
Moderator
Inte i den här staden vad jag vet. Någon borde kanske skriva en proposition om det.

25 maj 2011, 12:47
Medlem
Ufo, håller du på att muckla med forumet? Den beter sig konstigt.

Jag har tråååååkigt!!! Orkar inte göra något åt det heller.

När jag var under alkoholpåverkan förra helgen så försökte jag få till en gruppkram mellan en eritrean, en västafrikan, en obestämdian (turk?) och mig själv.
Tanken var att ena världen genom att olika delar av den kramades vänskapligt. Nu var det inte så stor spridning på de olika världsdelarna som vi fyra representerade.
Men tanken var god!

Det gick inte så bra. Eritrianen och jag var helt samstämmiga i idén medans de två övriga trodde att de andra männen försökte böga med dem. Eller snarare var de väl rädda för att det skulle kunna uppfattas så.
Folk är så obenägna att offra sig för världens väl och ve. :(

26 maj 2011, 15:21
Medlem
Länken till senaste inlägget har flyttats till framför trådrubriken. Det tycker jag faktiskt är bättre - även om jag inte hittade den först. Vad gör den andra inringade pilikonen (olänkad)?

26 maj 2011, 15:30
Medlem
Men... :? Nu försvann länken till senaste inlägget. Admin muckar med oss.

26 maj 2011, 15:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.