Re: Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum
Du har väl inte på full allvar mage att jämföra dig med Danne? Han är lite aspigt enveten, det finns många som är, inkl undertecknad.
Du å din sida ljuger, manipulerar, anklagar folk för saker de
bevisligen inte står för, gör om betydelsen av ord som alla andra är överensom vad de betyder, förnekar något du nyss skrev, säger emot dig själv, och utnyttjar precis vem som helst för dina egna syften fast du egentligen skiter högaktningsfullt i deras problem.
Men det är bara för att det passar dina syften just nu som du tolkar det så. Hade det varit Danne som blivit bannad så hade du tyckt det var Ford som trollade. Du skiter i vilket, bara det är emot moddarna, eftersom de satt restriktioner på dig så att du inte kunnat totaldominera hela forumet i den grad du hade velat.
Därför att du är
expert på att driva folk till vansinne!
Har du en aning om hur många högutbildade och högintelligenta medlemmar som får allergiska anfall bara de hör talas om dig, p g a din debattstil på forumet, din sjukliga hybris och närmast psykotiska världsbild? Vet du hur många som måste sitta på händerna hela tiden eller totalignorera alla trådar du skriver i för att inte bli galna?? Hur sjukt mycket energi du tar genom att hela tiden locka till nytt fruktlöst tjafs med bl a suckers som mig och Zombie som inte kan låta bli att nappa på betet fast vi borde veta bättre?
Vet du hur många gånger jag suttit och slitit mitt hår av frustration när du gör om verkligheten så att man känner sig som Alice i Underlandet? När du inte kan läsa innantill och bara ignorerar saker man skriver, liksom bevisbara fakta om de inte passar i det som är din världsbild den här veckan? Hur många gånger jag varit frestad att ta första tåg till Eslöv och strypa dig personligen? Vet du vilken självbehärskning det krävt av mig att föra en civiliserad diskussion med dig? Hur många gånger jag fått radera ett utbrott för att du drivit mig till vansinne med dina retoriska habrovinker?
För jag tror nämligen inte att det hjälper ett smack att bara kasta invektiv över folk. Och jag tycker
inte det är OK ens när någon jag gillar gör det, även om jag förstår dem. (Säger jag inte till i aktuell tråd så gör jag det privat.)
Men jag är
jävligt trött på dig nu!
Vill du fortsätta bjäbba så får det också bli utan min medverkan.
Godkväll!