Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Dagsform
Jaså ja - fast då kanske jag missar en ännu trevligare fortsättning för att jag är för feg - men samtidigt slipper jag den äcklade min som ofta är följden av vad jag trodde var en stilla (nyfiken) flirt. Jag har åkt på den där äcklade minen några gånger för mycket.
Kan du spela in när dottern sjunger min baklängesversion av Bä, bä, vita lamm? Fast det kanske är för mycket begärt!? Jag kanske vill ha fler versioner om jag inte är nöjd med den första. Jag kan vara rätt krävande.
|
19 maj 2011, 16:26 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Nöjd med kandidatarbetet. Rapporten är en mattebok på 160 sidor.
|
19 maj 2011, 17:23 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Inte illa, Yetin!
Schueberird, jag spelade faktiskt in döttrarna idag fast inte när de sjöng bäbävitalamm. Hur får man upp det på nätet men bara ljudet, inte filmen?
Nu ska jag koka ris och springa till gymet.
|
19 maj 2011, 19:27 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Sjöng de baklänges?
|
19 maj 2011, 20:50 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nä, "Beat it" framlänges. Det duger inte alltså?
|
19 maj 2011, 22:44 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Folk som sjunger framlänges har jag redan hört.
|
20 maj 2011, 10:46 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Skönt trött efter en fisketur som slutade med ett grund som fick båtmotorn att hoppa rakt upp i luften och slå en piruett. De säger att fiske skall vara ro-givande, jag kan bara hålla med
|
20 maj 2011, 23:21 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Mycket alkoholpåverkad. För ingenting, den här gången.
Kul att forumet fått nytillskott!
|
21 maj 2011, 03:22 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Skärrad! Och skamsen! Det finns stor risk att just det här extra tillskottet försvinner rätt så raskt eftersom jag tydligen skrämmer folk genom min klumpighet.
|
21 maj 2011, 14:11 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Konstaterar att det är drygt en timme sedan jag skulle varit hos syster och firat hennes födelsedag. Att man inte lär sig att man inte orkar umgås med släkten två dagar i rad
|
21 maj 2011, 15:16 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|