Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Stödforum för bannade från asperger forum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Stödforum för bannade från asperger forum
Inger skrev:
rdos skrev:
Vi behöver inga specialregler för att kunna hantera mjukisarna så länge de inte har moddarna på sin sida.

Och jag har aldrig behövt några moddar för att hantera bråkstakar, det vet väl du som sett mig mig på åtskilliga omoddade NPF-forum.

Det kan jag nog instämma i. Jag tycker väl t.o.m. att det är rätt så trevligt att du och Zombie dyker upp här trots en hel del meningsskiljaktigheter oss emellan.

Håller även med sugis inlägg ovan.

24 oktober 2009, 14:55
Medlem
ford skrev:
en regel som jag därför vill lägga in är att det inte skall vara tillåtet att gå Lieberts ärenden genom att rigga sig på detta forum i syfte att försvara moddarna på aspergerforum och slänga skit på aspieforums medlemmar.

Absolut inte, Nu vill jag inte se en massa åsiktsförbud.

Ford.
Tänk så här, nu har vi världens chans att få vara med o bygga upp ett nytt forum ifrån grunden. Vad vill vi att det skall bli? Jag vill inte att det här skall vara någon motpol mot aspergerforum. Jag vill hellre att det här får växa i egen mark, åt sitt håll.
Jag förstår din irritation du har över aspergerforum nu. Det är normalt så jag säger inte att du skall "glömma"
men fokusera istället på vad du vill ha istället, det är mer intressant.

Nu vill jag att du funderar ut en ny trådstart som inte på något vis kan kopplas till bitterheten mot AF.

24 oktober 2009, 17:04
Medlem
Jag hade gärna sett de regler som jag föreslagit, men får väl ge mig tillsvidare p.g.a. demokratin.

Själva idén med att försöka stötta folk som blivit bannade på aspergerforum tycker jag dock att vi skall stå fast vid, för det behövs och i ett sådant läge är det kanske inte särskilt kul för den som känner sig marginaliserad och orättvist behandlad att bli förföljd av "dagisfröknar" från det gamla forumet, när han/hon kommer hit?

Trådar om annat än missnöjet med AF behövs på detta forum, men just nu är jag inte kapable att skriva sådana, då detta, samt skolan, frugan och div. vardagssysslor är de saker som engagerar min enkelspåriga as-hjärna till 110% för närvarande.

24 oktober 2009, 17:12
Medlem
Stötta säger du.
Ja men om nu dessa "AF-anhängare" eller vad du vill kalla dem, får lov att komma hit och ge sin syn på saken. Så får ju de som är bannade på AF en ypperlig möjlighet att få bearbeta det som känns jobbigt.
Så då borde vi snarare locka hit dem för en konfrontation, inte stoppa dem.

24 oktober 2009, 17:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Som gäst saknar du privilegier.