Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: En synpunkt
Och vem är det?
|
19 maj 2011, 13:25 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Varför så enträgen? Vill du ha ett namn? Jag namnger inte någon jag känner. Jag är ju här incognito.
|
19 maj 2011, 13:31 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
|
19 maj 2011, 13:35 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Tack! Jag är en tämligen kluven aspiekvinna som letar efter ett ställe att få vara ocensurerat skruvad på (men ändå snäll - jag är inget troll). Jag har noterat att det finns många spännande trådar på detta forum, och en och annan potentiellt spännande kandidat för trådkorrespondens. Jag kan knappt bärga mig tills jag får anledning att sätta tänderna i drömfångartråden. Här dröms det mycket skruvat... Fast nu måste jag faktiskt jobba, tyvärr...
|
19 maj 2011, 13:46 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jag tror minsann att du hittat rätt!
|
19 maj 2011, 13:51 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det tror jag också.
|
19 maj 2011, 13:56 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Åkajrå. Å andra sidan: Hur ska du då kunna veta om jag är den jag påminner dig om? Hade du tänkt luska fram det genom lämpligt ställda, men ändå om anonymiteten värnande frågor? Jag är förresten inte rent schizofren. Jag trodde att du var här incognita
|
19 maj 2011, 13:56 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Nja, jag är incognita, men är här incognito. Det är skillnad på adjektiv och adverb. Kan du inte din latin?
|
19 maj 2011, 13:58 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Har du anledning att tro att du är den personen så kan du ju tala om det, t.ex.
|
19 maj 2011, 14:00 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Aha: Bra tänkt. Nej, jag tror inte att jag har anledning att tro att jag är den personen. Däremot är jag den personen *pekar i en medvetet obestämd riktning*
|
19 maj 2011, 14:03 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|