Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det har nog rätt i.
Feromoner verkar i det omedvetna.

18 maj 2011, 12:11
Medlem
Jag borde vara nere på sta'n oftare: Det fanns mycket trevligt att titta på - och bli betittad av (och betuttad i).

18 maj 2011, 18:56
Medlem
Schueberird skrev:
och bli betittad av

Sedan att det säkert var inbillning är en annan sak - någon nytta ska man väl ha av paranoian :P

18 maj 2011, 20:16
Medlem
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
och bli betittad av

Sedan att det säkert var inbillning är en annan sak - någon nytta ska man väl ha av paranoian :P

Varför ta för givet att du inbillade?
Besvara och njut av situationen istället.

18 maj 2011, 20:40
Medlem
Ufo skrev:
Varför ta för givet att du inbillade?
Besvara och njut av situationen istället.

Besvarade gjorde jag inte helt och fullt, men jag lät mig åtminstone bli på gott humör av det.

18 maj 2011, 20:53
Medlem
Ja visst är det en trevlig detalj att råka ut för. Själv brukar jag dock mest bli förvirrad vid själva ögonblicket.
Men senare får jag ett fånigt leende.

18 maj 2011, 21:14
Medlem
Ufo skrev:
Själv brukar jag dock mest bli förvirrad vid själva ögonblicket.

Det känner jag igen.

För egen del handlar det även om att vara nöjd med det som ges och inte förstöra det genom att bli övermodig. Då kan jag stanna i det goda humöret istället för att försämra det mer än nödvändigt.

18 maj 2011, 21:33
Medlem
Låter fint!

Jag gillar inte min dagsform. Den är helt ur led efter gårdagens folksamling på skolgården. Och då menar jag HELT.

19 maj 2011, 12:23
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Låter fint!

Det var en intressant dagsform. Har du ovanligt bra sångröst idag?

19 maj 2011, 14:42
Medlem
:D
:roll:

Syftade på din och Ufos inlägg om kvinnlig(?) uppvaktning.

Jag kan hålla tonen för det mesta i varjefall fast att min sångröst inte är den bästa.

Min dotter däremot (den äldre) är helt fenomenal på att sjunga! Inte att hennes röst är särdeles ovanligt vacker utan att hon sjunger i rätt ton och kommer ihåg melodin och orden (även när det är på engelska vilket hon inte förstår sig på än).
Jag borde spela in hennes version av Michael Jacksons "Beat it!".

19 maj 2011, 14:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.