Det är många som har försvunnit på sistone - eller är det bara så att en person med multipla användare har försvunnit?
17 maj 2011, 17:58
Ufo
Medlem
Re: SAVANTEN SVANTE
Schueberird skrev:
eller är det bara så att en person med multipla användare har försvunnit?
Det är väl allt surr om multipla personligheter och beskyllningar till höger o vänster som fått några att dra. Förståeligt
17 maj 2011, 18:46
Schueberird
Medlem
Antikropp har försvunnit också.
Citera:
Det är väl allt surr om multipla personligheter och beskyllningar till höger o vänster som fått några att dra.
17 maj 2011, 19:07
Ufo
Medlem
Men det är väl så det är på diskussionsforum, folk kommer o går. Ibland är det bara tillfälligt, ibland kommer de inte tillbaka alls. Ibland kommer det nya också.
17 maj 2011, 19:21
CodeRedAlert
Medlem
Då kan vi alltså sluta oss till att följande personer är egentligen en och samma: Sugmundfreud, Antikropp, Zombie, Ron Jeremy, Overmind, Savanten Svante, Guldhamster och säkert någon till.
17 maj 2011, 23:12
Ufo
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Då kan vi alltså sluta oss till att följande personer är egentligen en och samma: Sugmundfreud, Antikropp, Zombie, Ron Jeremy, Overmind, Savanten Svante, Guldhamster och säkert någon till.
Krigarn också
17 maj 2011, 23:22
Schueberird
Medlem
Jo, men det visste jag ju redan Alla på detta forum är egentligen samma person - till och med jag själv, men jag vet bara inte om det än (dålig sjukdomsinsikt).