Googledummabot är min sambo och han stod här precis och så skrek vi åt varann angående vad jag vill äta till frukost. Jo, faktiskt. Om jag säger "Nej, jag vill inte ha äggröra!" och han då säger "Jo, det är bra för dig." Har man inte då rätt att skrika åt honom? Jag tycker det. Hatar när folk försöker bestämma över mig så där.
Så han existerar men huserar mest på andra forum.
17 maj 2011, 09:29
CodeRedAlert
Medlem
Re: SAVANTEN SVANTE
Nu hör jag att han steker äggröra. Kommer han en tallrik till mig så får han den över huvudet, det kan jag garantera.
Jag kanske borde ta min medicin nu?
Brandvarnaren gick igång nyss...
17 maj 2011, 09:36
Schueberird
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Kommer han en tallrik till mig så får han den över huvudet, det kan jag garantera.
Ta ett kort och posta här (du kan ju censurera bort ansiktet först).
Men tänk om han har rätt då? Tänk om du faktiskt skulle må bättre av äggröra just nu...
17 maj 2011, 09:47
CodeRedAlert
Medlem
Han åt upp en jätteportion själv alldeles nyss.
JAG VILL INTE HA ÄGGRÖRA!!!
17 maj 2011, 09:50
Schueberird
Medlem
...och Overmind registrerade sig aldrig igen. Hen kanske var en riktig spambot!?
17 maj 2011, 10:51
Schueberird
Medlem
Zombie har inte heller varit här på ett tag. Han kanske tycker att vi ungdomar tjafsar för mycket
17 maj 2011, 13:18
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Zombie har inte heller varit här på ett tag. Han kanske tycker att vi ungdomar tjafsar för mycket
Han har inte skrivit sedan jag retade upp honom. Hoppas jag inte är orsaken bara.
17 maj 2011, 13:22
Schueberird
Medlem
Det tror jag att jag missade?
17 maj 2011, 13:23
Schueberird
Medlem
Aha, var det det där om att folk som inte kan (allt om) datorer(?) inte borde få använda dem (vilket du senare tog bort)?
17 maj 2011, 13:25
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Aha, var det det där om att folk som inte kan (allt om) datorer(?) inte borde få använda dem (vilket du senare tog bort)?
Nja det var riktat mot vissa fabrikat inte personerna som nyttjade fabrikaten. Men Zombie tolkade ungefär motsatt.