Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Nästa
Det här dansar jag till!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Jag kan inte sluta lyssna!! Hjälp.


16 maj 2011, 01:20
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
:lol: Be ditt lilla bihang till sambo att gömma grammofonen.


16 maj 2011, 09:14
Medlem
Inlägg Det här bakar jag bröd jag till!
Just nu kör de bra tech house på Proton Radio (Dave Mothersole).


16 maj 2011, 11:19
Medlem
Inlägg Re: Det här bakar jag bröd jag till!
Schueberird skrev:
Just nu kör de bra tech house på Proton Radio (Dave Mothersole).


Nu kör de inte längre teknisk hus, utan bara vanlig hus.

Precis efter att jag hade postat, så bytte de stil igen - så nu är nog husen teknisk igen.


16 maj 2011, 11:49
Medlem
Inlägg Re: Det här bakar jag bröd jag till!
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
Just nu kör de bra tech house på Proton Radio (Dave Mothersole).


Nu kör de inte längre teknisk hus, utan bara vanlig hus.

Precis efter att jag hade postat, så bytte de stil igen - så nu är nog husen teknisk igen.


Nu dök tyvärr John Digweed upp: Jag gillar varken hans röst eller hans val av musik. Vart tog den pårökte finländaren med öglehusen vägen? Han får gärna komma tillbaka nu genast!


16 maj 2011, 11:56
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Schueberird skrev:
:lol: Be ditt lilla bihang till sambo att gömma grammofonen.

Han vägrar att lyssna mer än högst tre gånger på samma låt efter varann vilket är högst otillfredställande. Hur kan man nöja sig med TRE ggr?

Jag lyssnar på den igen, fast med hörlurar.

"Lilla bihang" var inte så snällt. Framstår han som en sådan? Framstår jag som en förtryckande enorm matrona som ständigt sitter på honom med hans bräckliga skalle mellan mina svällande lår?
Är det så illa?

Visserligen är jag rätt dominant men har inte tänkt mig att det framgår så tydligt.
:?


16 maj 2011, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Din sambo framstår som en doldis som står i ert hushålls kuliss, men vem som har placerat honom(?) där vet jag ej - och kanske är det så att det inte är ert hushålls kuliss som han står i, utan bara aspieforums dito.


17 maj 2011, 07:22
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Han gillar inte aspergerinriktade forum något vidare just nu. Det går i perioder. Just nu är han på diverse träningsforum och agerar besserwisser.
Jag vill inte be honom att skriva här. Det får komma självmant. Det här är mitt forum, han får ha sitt eget annanstans.


17 maj 2011, 09:48
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Han gillar inte aspergerinriktade forum något vidare just nu.


Konstig sambo du har 8-) Vi som är så trevliga och aldrig bråkar eller beter oss...

Seriöst så kan jag förstå oviljan att interagera med enbart aspergare: Det kan bli lite muppigt i längden. Jag gillar dock att jag kan flippa ut (läs: låta min hela personlighet blomma ut till fullo) mer här än på ett NT-forum.


17 maj 2011, 09:54
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Ååååh:


Bättre än jag kom ihåg! De dansar fint, tjejerna. Oändligt långa armar, dock.


4 juli 2011, 22:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron