Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
8-) det där var ju åtminstone lite roligt.

24 april 2011, 23:00
Medlem
Åfyfanvadjagmårdåligt Åfyfanvadjagmårdåligt Åfyfanvadjagmårdåligt

26 april 2011, 03:24
Medlem
Vem vad hur?

27 april 2011, 23:05
Medlem
Nä men ska det vara på det här viset så provar jag nog på att se om jag kan bli alkoholist istället för nykterist. Börjar med en tetrapack matlagningsvin, har druckit halva nu. Bakar bröd också, jävlar vad det tar lång tid. Från att vilja ha en macka till färdigt bröd - flera timmar. Nu ska det in i ugnen.

28 april 2011, 00:40
Medlem
Sugmundfreud skrev:
Nä men ska det vara på det här viset

Vilket vis?

28 april 2011, 01:16
Medlem
På det viset att världen inte lyder mig och allting inte blir precis som jag vill exakt den sekund jag anser att det ska ske. Blir grinig. Nu ska jag äta nybakat bröd.

28 april 2011, 01:39
Medlem
Jaså, på det viset. Om världen mopsar sig daskar man lämpligast till den med en batong av välhängd Cheddar. Vad? Ja okejdå, Edamer kanske faller Er bättre i smaken.

Hoppas brödet smakar.

God natt alla tokstollar, nu ska jag sova.

28 april 2011, 01:58
Medlem
sugmundfreud skrev:
Nu ska jag äta nybakat bröd.

Vad blev det för typ av bröd? Recept?

28 april 2011, 02:23
Medlem
Vanligt vetebröd, standardrecept ur vår kokbok. Modell bondbröd.

Lite gladare nu efter att ha ätit några skivor.

Har även en deg på jäsning i kylskåpet som ska bli pizza i morgon. Känns fantastiskt att ha orkat baka bröd, något jag inte kunnat göra på flera år pga svår fatigué. Kanske jag kan bli friskare?! Håller förbannelsen på att släppa?

Jag drack ju alkohol förut så gott som varje dag. När jag var mellan 18-23 cirka. Funderar på att börja med det igen. Jag drack vin ikväll - orkade baka bröd. Magen verkar tåla det, har inte kunnat dricka alkohol på många år pga magproblem. Hursom, detta är fantastiskt.

28 april 2011, 02:37
Medlem
Quitate el polvo, ponte de pie y vuelves al ruedo Waka Waka Ieh! Ieh! Nä jag pysslar med lite självbedrägeri, låtsas att jag ser ut som Shakira samt att jag mår bra.

28 april 2011, 13:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.