Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Jag försökte hitta något jämlikt.
Bild

Den var bara sådär va?


23 april 2011, 02:27
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ron Jeremy skrev:
faktum är att jag känner ju inte dig så jag begriper inte varför jag överhuvudtaget skulle vara intresserad av att härma
dig,
För att få ur mig personlig information. Troligtvis i syfte att skada mig med den. Tex ringa den alpackafarm jag ska köpa mina ifrån och tala om för dem att jag är ett psykfall. Sådana grejer.

Ron Jeremy skrev:
tror du att du är unik? är du filmstjärna? eller nån kändis.
Ja.
Narcissism du vet.


Ron Jeremy skrev:
Om du inte var så konspiratoriskt lagd så skulle du säkert se skillnaderna mellan oss, men klarar du eller vill du det?

Du kan börja. Sluta härma mig och skaffa en egen själ. Så kanske jag börjar se skillnaderna. I dagsläget är enda skillnaden att du är promiskuös och skryter om det.

Ron Jeremy skrev:
Jag har skrivit det förr, skicka ett PM och be om mitt telefonnummer och du får det, har du telefonfobi be någon kompis
ringa, hur du gör är upp till dig jag är likgiltig, men det skulle kanske vara skönt för resten av forumet att få ett avslut

Ska överväga saken. Men du lär ju ha ett anonymt telefonnummer precis som alla andra troll som gett mig sina telefonnummer.

Ron Jeremy skrev:
men det skulle kanske vara skönt för resten av forumet att få ett avslut på det här tjafset.

Fast jag är ju empatistörd och bryr mig mest om mig själv. Folk gillar intriger ju!


Ron Jeremy skrev:
Om du tänker efter, tycker inte du som jag att hela den här röran är totalt onödig och byggd på missförstånd.

Röran? Jag har näppeligen skapat den så den som skapat den borde ju svara på den där frågan tycker jag.


23 april 2011, 03:00
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
CodeRedAlert skrev:
Den var bara sådär va?

Tycker den var fin!


23 april 2011, 03:01
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
CodeRedAlert skrev:
Jag försökte hitta något jämlikt.
Den var bara sådär va?


Hmmm... ser det inte väldigt mycket ut som att hon knäar honom i skrevet? Och han bara ler åt det hela :shock:


23 april 2011, 03:42
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Hen har kanske ingen kuk, så det är lugnt.


23 april 2011, 04:12
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Klicka inte om du lider av kastrationsångest:
http://www.klumpesnusk.se/wp-content/up ... 00x426.jpg


23 april 2011, 04:16
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Den här gillar jag i alla fall:
Bild

Hon är allt vad jag kan önska: Söt, glad och naken - inget krångel med konstiga poser eller grimaser, hon tittar bara rakt in i kameran och är nöjd med sig själv. För min del har det egentligen inte så mycket nakenheten att göra, utan snarare hennes utstrålning. Att hon är naken är sekundärt - utan ansiktet och framförallt ögonen skulle effekten utebli. Dessutom gillar jag hennes näsa - den skänker hennes ansikte karaktär.


23 april 2011, 04:45
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Det var väl ungefär så här jag såg ut i onsdags när jag lagade mat naken - minus brösten dårå - och förklädet - och det långa håret:
Bild


23 april 2011, 04:57
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Christian Bale:
Bild

Bilden till höger är från när han svälte sig till rollen i The Machinist. I bilden till vänster är han lite mer välnärd :)


23 april 2011, 05:03
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:
Jag försökte hitta något jämlikt.
Den var bara sådär va?


Hmmm... ser det inte väldigt mycket ut som att hon knäar honom i skrevet? Och han bara ler åt det hela :shock:


Bortsett från det, så var väl bilden inte så tändande, utan mer vackert sensuell.


23 april 2011, 06:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.