Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
The Final Flesh:
http://www.viceland.com/int/v16n11/htdo ... rn-214.php


22 april 2011, 17:04
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
sugmundfreud skrev:
Den som är Ron Jeremy är paranoid. Vill skapa lagom med kaoz och groll. Hatar alla Aspergare. Hatar alla människor vid närmare eftertanke! Skulle njuta arslet av sig om du och jag rök ihop i en sjuk paranoid dans. Jag tror mig veta vem RJ är, men jag har ju nämnt tidigare vem jag tror det är.

Det är det närmaste den nakna sanningen jag kan komma.

Att försvinna är ett gemensamt drag för alla tre. Savanten-Ufo-Ron Jeremy.


:lol: haha! det här blir roligare och roligare, nu har jag varit:
1. Savanten Svante
2. Ufo
3. Schueberird
4. sugmundfreud
5. nåt med träd tror jag.
Skrattar så jag vrider mig! det är som att titta ner i sitt lilla terrarium med myror bara det
att här finns det ovanligt snurriga myror, intressant hur tokigt det kan bli! :lol:
Snart är jag nog kungen, Silvia och Khadaffi också, lattjo!

Påminner mig om min schizofrena barndomskompis, i flock! :D fast han tog livet av sig
eftersom alla var ute efter honom, det var en rejäl karl!
Tyvärr måste jag göra dig besviken sugmundfreud, du skriver hatar, och du förstår säkert
att det förutsätter att man har en förmåga att känna något för andra människor öht, den
förmågan saknar jag, jag är totalt likgiltig, jag bryr mig inte det minsta om du och Schueberird
"ryker ihop" det lämnar mig helt likgiltig, annat än som studieobjekt. :lol:

Har haft en underbar dag i vårsolen tillsammans med vovven och vi kan kalla henne lilla Jenny,
hon kär i mig och jag får knulla henne så länge hon tror att det är besvarat, stackarn vet ju inte
att jag är oförmögen att besvara det, så det får hon fortsätta tro, det gäller att sköta sina kort! :D

Vem eller vad ni tror att jag är är jag också totalt likgiltig inför, ni är bara en samling nick som
inte påverkar min verklighet vilket jag är glad för. Människor som man inte får knulla eller på annat
sätt har annan nytta av gör jag som hundarna med, pissar på.
Fast som sagt det är intressant att studera stollerierna! :lol:
Nu vill jag se lite nya inbillade intriger och sammansvärjningar, det börjar bli för tjatigt, fan tänk
om CIA är med och FBI! :shock: , snurr snurr snurr!!!


22 april 2011, 18:57
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ron Jeremy skrev:
Tyvärr måste jag göra dig besviken sugmundfreud, du skriver hatar, och du förstår säkert
att det förutsätter att man har en förmåga att känna något för andra människor öht, den
förmågan saknar jag, jag är totalt likgiltig, jag bryr mig inte det minsta om du och Schueberird
"ryker ihop" det lämnar mig helt likgiltig, annat än som studieobjekt. :lol:

Du låter då passionerad så vitt jag kan avläsa.

Ron Jeremy skrev:
Har haft en underbar dag i vårsolen tillsammans med vovven och vi kan kalla henne lilla Jenny,
hon kär i mig och jag får knulla henne så länge hon tror att det är besvarat
Jag hoppas inte hunden heter Jenny. Kul för dig att du knullar mycket brudar, du verkar stormtrivas med det.


Ron Jeremy skrev:
Vem eller vad ni tror att jag är är jag också totalt likgiltig inför, ni är bara en samling nick som
inte påverkar min verklighet vilket jag är glad för.
Jag tror du lever ditt liv framför datorn. Finns ingen vagn, ingen hund, inga alpackor, inga brudar. Varför alpackor förresten, varför härmar du allt jag gör? Om du nu är så likgiltig inför oss allihop, varför sikta in dig på mig och typ bli mig? Varför muppa dig mot Schueberird?


23 april 2011, 00:04
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
sugmundfreud skrev:
Ron Jeremy skrev:
Tyvärr måste jag göra dig besviken sugmundfreud, du skriver hatar, och du förstår säkert
att det förutsätter att man har en förmåga att känna något för andra människor öht, den
förmågan saknar jag, jag är totalt likgiltig, jag bryr mig inte det minsta om du och Schueberird
"ryker ihop" det lämnar mig helt likgiltig, annat än som studieobjekt. :lol:

Du låter då passionerad så vitt jag kan avläsa.

Ron Jeremy skrev:
Har haft en underbar dag i vårsolen tillsammans med vovven och vi kan kalla henne lilla Jenny,
hon kär i mig och jag får knulla henne så länge hon tror att det är besvarat
Jag hoppas inte hunden heter Jenny. Kul för dig att du knullar mycket brudar, du verkar stormtrivas med det.


Ron Jeremy skrev:
Vem eller vad ni tror att jag är är jag också totalt likgiltig inför, ni är bara en samling nick som
inte påverkar min verklighet vilket jag är glad för.
Jag tror du lever ditt liv framför datorn. Finns ingen vagn, ingen hund, inga alpackor, inga brudar. Varför alpackor förresten, varför härmar du allt jag gör? Om du nu är så likgiltig inför oss allihop, varför sikta in dig på mig och typ bli mig? Varför muppa dig mot Schueberird?


Intressant du verkar ha en mall du använder när du får dina ryck, som du läste men inte begrep är att
det här är ointressant för mig men jag ska svara på några av dina frågor eftersom jag heller inte har något emot dig.
Av någon anledning så började du helt plötsligt kalla mig för troll, att jag var Svante och Ufo m.fl. du fortsatte med
att påstå att jag härmar dig, är det p.g.a. att vi äter liknande mediciner, har letat bostad, har djur, gillar djur, det kanske
finns något mer men det spelar ingen roll, enligt de kriterierna så måste ju 100 000 tals Svenskar härma dig. Och
faktum är att jag känner ju inte dig så jag begriper inte varför jag överhuvudtaget skulle vara intresserad av att härma
dig, tror du att du är unik? är du filmstjärna? eller nån kändis. Jag har lärt mig att skilja på mina problem och andras,
andras kan inte jag lösa, det är rätt skönt att inse.
Om du inte var så konspiratoriskt lagd så skulle du säkert se skillnaderna mellan oss, men klarar du eller vill du det?
är fantasivärlden tryggare?
Jag har skrivit det förr, skicka ett PM och be om mitt telefonnummer och du får det, har du telefonfobi be någon kompis
ringa, hur du gör är upp till dig jag är likgiltig, men det skulle kanske vara skönt för resten av forumet att få ett avslut
på det här tjafset. Alpackorna är en lång historia den får vänta.
Om du tänker efter, tycker inte du som jag att hela den här röran är totalt onödig och byggd på missförstånd.


23 april 2011, 00:56
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ron Jeremy skrev:
Har haft en underbar dag i vårsolen tillsammans med vovven och vi kan kalla henne lilla Jenny,
hon kär i mig och jag får knulla henne så länge hon tror att det är besvarat, stackarn vet ju inte
att jag är oförmögen att besvara det, så det får hon fortsätta tro, det gäller att sköta sina kort! :D


Det är knappast första gången en (ung) kille bullshittar om hur han knullar den och den bruden, så det skulle inte förvåna mig om Sugmundfreud har rätt, men låt oss, om så bara för ett ögonblick, anta att det du säger stämmer: Jävligt dålig stil att köra med en massa fagra lögner som en billig playboy. Om tjejen du utnyttjar spelade i samma liga och ni var överens om att det bara är ett knullförhållande, så skulle jag inte säga något (vad som sker mellan vuxna samtyckande människor angår mig inte), men i det här fallet kommer hon bli sårad hur du än gör. Själv kommer du gissningsvis inte heller må så bra efteråt - oavsett vad du säger om att sakna känslor.

Det är inte heller första gången någon ung tjej blir lurad med vackra, men ack så falska ord om kärlek, men det gör det inte mer rätt för det.


23 april 2011, 01:14
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Jag skiter för övrigt i hur många tjejer du har eller inte har knullat. Det är inte antalet som ger, eller tar ifrån, dig ditt värde som människa - det är hur du har behandlat de människor som du har mött som avgör.


23 april 2011, 01:22
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Kan ni allihop bara hålla käften och posta naket?


23 april 2011, 01:51
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Ron Jeremy skrev:
Har haft en underbar dag i vårsolen tillsammans med vovven och vi kan kalla henne lilla Jenny,
hon kär i mig och jag får knulla henne så länge hon tror att det är besvarat, stackarn vet ju inte
att jag är oförmögen att besvara det, så det får hon fortsätta tro, det gäller att sköta sina kort! :D


Det är knappast första gången en (ung) kille bullshittar om hur han knullar den och den bruden, så det skulle inte förvåna mig om Sugmundfreud har rätt, men låt oss, om så bara för ett ögonblick, anta att det du säger stämmer: Jävligt dålig stil att köra med en massa fagra lögner som en billig playboy. Om tjejen du utnyttjar spelade i samma liga och ni var överens om att det bara är ett knullförhållande, så skulle jag inte säga något (vad som sker mellan vuxna samtyckande människor angår mig inte), men i det här fallet kommer hon bli sårad hur du än gör. Själv kommer du gissningsvis inte heller må så bra efteråt - oavsett vad du säger om att sakna känslor.

Det är inte heller första gången någon ung tjej blir lurad med vackra, men ack så falska ord om kärlek, men det gör det inte mer rätt för det.

Ok jag ska svara ärligt, eftersom kvinnan är så pass ung så förstår hon inte att att det p.g.a. åldersskillnad inte kommer
att funka, men det gör jag. Men eftersom vi båda just nu trivs i varandras sällskap så får det fortsätta, den dagen det blir
aktuellt så gäller det bara att se till att det är hon som avslutar förhållandet, det gäller bara att spela sin roll rätt så kommer
ingen till skada. Tack vare min AS så har jag fått lära mig att spela roller för att hantera livet, och en människa är som en
dator tryck på rätt tangenter, kör rätt program och du får rätt resultat, alla går att manipulera vilket jag är expert på.
Hon kommer inte att fara illa det vet jag. Jag har känslomässiga störningar när det gäller människor men då jag inte vill
eller har något intresse att såra henne kommer jag inte heller att göra det. Jag kan det här, jag lever med det varje dag.
Nu inatt är jag ärlig när jag skriver det här, imorgon är det en ny dag full med nya roller, nya manipulationer för att få livet
dit jag vill, det är en del av min verklighet och jag kan inte få den att fungera på annat vis.
Att du kanske tycker att det är vidrigt, det förstår jag i teorin, inte känslomässigt för det kan jag inte.


23 april 2011, 02:03
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
CodeRedAlert skrev:
Kan ni allihop bara hålla käften och posta naket?

Nu var du kul! Det var det vi gjorde och då startad allt tjafs :D


23 april 2011, 02:06
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ron Jeremy skrev:
CodeRedAlert skrev:
Ursäkta mina herrar men ser inte damen lite ut som en ko?

Fina linjer dock. Vackert.


Förklara varför hon ser ut som en ko, personligen så föredrar jag kvinnor med former,
Tycker däremot inte om att se kvinnor som ser ut som en get och har rumpor som
småpojkar. Alltså, era pryda jävlar, så gillar jag inte dagens kvinnoideal det får mig att
tänka på svält i Afrika.
En kvinna ska se ut mer som på en Zorn-målning för att vara attraktiv enligt MIN åsikt.

Jag fortsätter här då, där tråden havererade in på annat.

Korumpa litegrann på grund av sin formlöshet...jag tycker också att former och zornkulleidealet är mest attraktivt. Just hennes rumpa ser dock lite platt ut.
Men så är jag också väldigt bakdelsfixerad.
Stort plus för att hon verkar så naturlig och inte alls sönderopererad.


23 april 2011, 02:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron