Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
ynkliga fjollor som skrubbrunkar ska vara tysta, skaffa lite riktig fitta så kanske du lugnar dig :D!
Eller får du ingen och blir sur?


21 april 2011, 12:23
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Kan du inte ta och bestämma dig nu för vilka bilder som ska inleda tråden? De ändras ju snabbare än Ulf Ekman kan rabbla bibeln baklänges.


21 april 2011, 12:43
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Bild


21 april 2011, 12:48
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ron Jeremy skrev:
ynkliga fjollor som skrubbrunkar ska vara tysta


Ring nu genast din skötare och be honom byta blöja på dig så att du kan bli som folk igen.

Citera:
skaffa lite riktig fitta så kanske du lugnar dig :D!


Aha, det är därför som du är så hysterisk; dina trosor läcker mensblod. Skaffa dig lite stake istället.


21 april 2011, 13:14
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Jaja, Stugis, om du nu ska trolla, så använd åtminstone inte smileys från samma, något oväntade källa... bara som ett litet tips sådär i största välmening.

Jag är inte Ron Jeremy, men hen har börjat använda samma smileysida som jag om det är det du menar. Om jag vill säga någonting åt dig så säger jag det i form av sugmundfreud, eller sugmundfreud 2.

Det har jag stake nog att göra. Har fö inget agg mot dig i dagsläget, det går inte, du är för lik mig. Jag gillar dig för mycket för att kunna vara långsint mot dig. Du är för charmig helt enkelt. Jag tycker du ska slänga upp en nakenbild på dig själv!


21 april 2011, 22:34
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Jag slutade gymma när skolan tog förmycket tid i vintras. Men jag gjorde nyss en ansträngning att se muskulös ut. Dessvärre har min ifån en ovana att klippa bort halva bilderna när man mejlar dem till datorn... Här kommer således en halv naken vadmuskel!

Bild


21 april 2011, 23:34
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Se på fan, nu kom andra halvan fram till slut!

Bild


21 april 2011, 23:36
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
sugmundfreud skrev:
Jag är inte Ron Jeremy, men hen har börjat använda samma smileysida som jag om det är det du menar.


Bild

Det var ju inte helt lätt att hitta (och då hittade jag inte ens rätt ställe), men jag är väl kanske helt inkompetent. Det verkar inte vara något som man bara oj börjar använda. Och hur kommer det sig att RJ bara försvann efter att jag skrev det där?


22 april 2011, 03:46
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
sugmundfreud skrev:
Jag tycker du ska slänga upp en nakenbild på dig själv!


Visst, ni kan alla få en närbild på min håriga röv.


22 april 2011, 04:19
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Bild


22 april 2011, 05:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.