Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Utmaningar!
http://hhni.blogg.se/2008/october/club-vegas.htmlTyvärr verkar den blogg som det länkas till ha försvunnit, men den handlade tydligen om utförandet av följande utmaningar: | | | | Citera: - Lökutmaningen. Under 24 timmar får du endast och enbart äta lök. Stekt lök, kokt lök, rostad lök, rå lök? Lök i alla dess former. Kommer man lukta lök? Hur länge? Svettas man lök? Hur många sätt kan man laga lök på egentligen? I boken "ett hål om dagen" äter han endast lök - så vi var tvungna att testa.
- Nakenutmaningen. Under 78 timmar måste man, så fort man stiger innanför dörren till hemmet, ta av sig alla kläder och gå naken. Man får ha kalsonger på sig om det är folk på besök. Okej, här finns egentligen ingen underliggande fråga, denna är bara ond och riktigt rolig.
- Mixerutmaningen. Under 78timmar måste all mat man äter vara mixad. Dryck i alla dess former är OK. Hur ser ens bajs ut - om man bara äter mixad mat? Kommer man få problem med tarmarna? Hur äckligt är det att mixa köttbullar och makaroner? Hur skumt är det att mixa sina frukostmackor?
- 2,8% utmaningen. Under 24timmar skall du dricka ett flak (24st) burkar med 2,8% öl. Det är inte styrkan som dödar, det är mängden! Denna är mest av allt ond, men vi hade tänkt föra statistik på antal toabesök under dagen. Hur full kan man egentligen bli på 2,8or?
- Handklovsutmaningen. Under 24 timmar skall man bära handklovar, HELA tiden. Hur reagerar folk på en när man handlar iförd handklovar? Hur tar man upp saker ur bakfickan? Kommer man bli stoppad av polisen? Handbojorna är förövrigt med svart päls på.
- Afroutmaningen. Under 78 timmar skall man bära vårt utklädnadsafro. Undantag görs för dusch. Hur är det egentligen att ha ett Afro? Blir man behandlad annorlunda för att man är svart? We're about to find out.
| | | | |
Fler utmaningar efterlyses.
|
17 april 2011, 01:19 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Re: Utmaningar!
Hårutmaningen: Raka av dig allt hår på utsidan av kroppen. Den här utmaningen är mest märkbar för män.
|
17 april 2011, 10:26 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
*funderar på var det finns hår på insidan och hur man i så fall rakar bort det*
|
17 april 2011, 20:45 |
|
|
Ufo
Medlem
|
I näsan finns det alltid för mycket hår. De går att få bort med speciell nästrimmer om man tycker det är obehagligt att gå lös med en sax där inne. Och så finns det flimmerhår i halsen längs vägen ner till lungorna. De avlägsnas bäst med ett paket cigg om dagen.
|
17 april 2011, 21:00 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Och eventuellt räknas även öronhåret som inre hår.
|
17 april 2011, 21:11 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Det där hörde inte jag. Men det borde väl gå att vaxa bort? höhöhöhö va?
|
17 april 2011, 21:12 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
17 april 2011, 21:14 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Vilket är det konstigaste stället ni har hår på? Jag tycker jämt mig ha hår på de mest olämpliga ställen. Jag kanske är född med fel kön? Eller så är kvinnor håriga. Inte alla förstås men många.
|
18 april 2011, 11:39 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag har hår på magen, vilket inte är så snyggt, men vad göra: Jag orkar inte raka magen.
Kvinnor är håriga av naturen, men män är nog hårigare (generellt sett). Jag är förresten imponerad av att så många kvinnor orkar raka benen och armhålorna? Jag orkar knappt (eller tycker mig ha tid att) raka ansiktet så ofta som det skulle behövas.
|
18 april 2011, 12:11 |
|
|
nallen
Medlem
|
Jag har hår på tårna... och på fingrarna...
|
18 april 2011, 20:34 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|