Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag laga köttfärssås.


15 april 2011, 10:52
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
*Tacka för hållna tummar och eventuella böner. Fick nyss beskedet att säljarna accepterat mitt bud så efter helgen blir jag husägare Bild.


15 april 2011, 13:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Trevligt.


15 april 2011, 13:52
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Fick nyss beskedet att säljarna accepterat mitt bud så efter helgen blir jag husägare
Grattis.


15 april 2011, 14:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
*Tacka för hållna tummar och eventuella böner. Fick nyss beskedet att säljarna accepterat mitt bud så efter helgen blir jag husägare Bild.


Hur mycket underhåll kräver en stuga?


15 april 2011, 15:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
*Tacka för hållna tummar och eventuella böner. Fick nyss beskedet att säljarna accepterat mitt bud så efter helgen blir jag husägare Bild.

Jättegrattis!! och lycka till! du hittade ditt hus till slut!Bild


15 april 2011, 15:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Hur mycket underhåll kräver en stuga?

Troligtvis skräckingjagande mycket, å jag som inte ens tagit reda på hur långt ett snöre är ännu :mrgreen: !


15 april 2011, 16:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ständigt underhåll alltså?

Jag har också funderat på att skaffa stuga, men jag kan inte köra bil, så då blir det nog lite jobbigt - och dessutom skulle jag antagligen glömma laga taket tills det börjar regna och datorn kortsluts och brinner upp :oops:

Du verkar lite kompetentare än jag på det området.


15 april 2011, 17:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Grattis till stugan!!

Hur lyckas man fixa sig en stuga egentligen? Det känns som en utopi till och med rent ekonomiskt för vår del.
Men drömmen finns där.


15 april 2011, 19:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Grattis till stugan!!

Hur lyckas man fixa sig en stuga egentligen? Det känns som en utopi till och med rent ekonomiskt för vår del.
Men drömmen finns där.


Beror ju helt på var man bor, på en normalstor bruksort med normala bostadspriser kostar ett litet hus ett par hundra tusen, eller under hundra tusen om man vill ha 1800-talsstandard. I Stockholm är det bara att glömma. I Göteborg tycks det vara rätt rimliga priser om man söker sig till andra änden av Hisingen typ, vilket är mopedavstånd från centrum.


15 april 2011, 21:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.