Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Gjort bort mig? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gjort bort mig?
Undrar om jag gjort bort mig, skrev i förmiddags ett långt(skitlångt) mail till min
doktor och förklarade ingående varför jag ville ha de största medicinförpackningarna
av alla mediciner jag har, hade varit ute pch gått i våren och kände mig lite "upprymd"
och tänkte att nu ska jag lösa det här problemet med spring på apoteket en gång
för alla, hmm kanske inte var så smart när jag läser det nu.... argumenten verkar
lite krystade, hon har dessutom läst det men inte svarat eller hört av sig och det
brukar hon göra och jag vet att hon var där för det har jag kollat.
Har jag varit idiot nu så får jag väll en sån där jävla apodos mupprulle istället, fan
hjärnan går för fort ibland! :roll:

14 april 2011, 18:52
Medlem
Inlägg Re: Gjort bort mig?
Jo, nu kanske hon tror att du ska sälja det vidare eller ta livet av dig.

Jag skulle ha tänkt likadant som du: Det är skönt att slippa springa på apoteket hela tiden.

14 april 2011, 19:33
Medlem
Äh, de pallar bara inte med att ta tag i alla projekt. Ligger man inte på hamnar man på deras att-göra-lista.

Rätt doktor fattar. Finn henom. Jag behövde bara lova en professor dyrt och heligt att inte överdosera för då skulle han hamna i trubbel. Då fick jag mediciner för tre månader i stöten, benso då såklart. Allt annat får man ju drivor av.

14 april 2011, 21:11
Medlem
Jösses! tittade in på mina sidor på apoteket, hon skrev ut alltihopa :shock: , jösses
vad skönt att slippa springa på apoteket hela tiden, benzo inga problem vilken klok
doktor hon är! :D

14 april 2011, 21:39
Medlem
Bra, speciellt nu inför stundande semestertider. Ska väl bli skönt att ha mediciner över hela sommaren utan att behöva jaga stafettläkare!

14 april 2011, 21:53
Medlem
Japp jäkligt skönt :D ! just stafett läkare brukar kunna trassla till de enklaste saker.

14 april 2011, 22:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.