Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Jaha, jag vågade visst inte skriva något alls.
Ska nog lägga mig istället och äsa Abrahams bok.
Edit:LÄSA
|
10 april 2011, 22:04 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
11 april 2011, 03:48 |
|
|
Ufo
Medlem
|
|
11 april 2011, 08:27 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Det var bara en aptitretare dessutom i fel tråd.
|
11 april 2011, 10:14 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Gjorde en serie statusuppdateringar på facebook som passar i den här tråden!
Imorse klockan fyra på väg till skolan såg jag så många grisbilar att jag tappade räkningen, i övrgit var det bara ett par taxibilar jag såg. Regimen tycker två beväpnade dårar i varje gathörn är mer samhällsnyttigt än kollektivtrafik, utbildning och bostäder. Jag borde fan starta ett parti som går till val på halverat antal snutar. Jag blir så förbannad av att se svinen så hela dagen kan bli förstörd.
När jag var ute och letade efter min förra katt när hon sprungit bort, gissa vem som stoppade mig och frågade vad jag sysslade med då? På allmän jävla väg får man inte vistas med en ficklampa för att leta efter sin stackars katt. Jag gav upp letandet efter detta. Klarar inte av de där vidriga jävla fanskapen.
Och när jag blev utsatt för bedrägeri och sökte upp bedragaren, observera jag försökte lösa mina egna problem själv utan att ligga samhället till last, för jag visste ju att jag inte skulle få nån hjälp om jag frågade efter den. Vem dyker upp då om inte bängen, som låste in mig ett par dagar.
De präktiga övre medelålders överklassludren i rätten, sade åt mig att använda myndigheterna för att få rätt istället för att själv utkräva rättvisa. Så jag gick till svinstian i centrum och ville polisanmäla. Bängen förklarade att jag kund...e anmäla om jag ville, men det var ett obevisbart brott. Så jag hade alltså rätt att det enda sättet att få rätt vara att utkräva rättvisa själv. Bängen är alltså helt onödig för den som utsatts för brott.
Slutsatsen är att bängen måste ha något helt annat syfte än att skydda de oskyldiga. Nämligen att skydda de riktiga skurkarna, i riksdagen, i bolagsstyrelserna, i solstolarna i Bahamas och så vidare.
|
13 april 2011, 19:44 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jackie Arklöv verkar inte så värst sympatisk rent allmänt men helt åt helvete kan han inte vara om han sköt en snut. Borde jag posta detta på polisman.se kanske?
|
13 april 2011, 19:51 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag har missat mina antidepp i två dygn, nu ska jag tänka som alla andra en stund... Och sova...
|
13 april 2011, 20:31 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jackie Arkröv verkar vara precis så vidrig som han framstår och lite till. Vet folk som bott i trakterna där han bodde och gick i samma skola. Han kommer aldrig att kunna bli någonting annat än en bajskorv. Redan som bebis lapa han fisring. Han är ett sådant dä.... Äh, orkar inte skriva, ska vara snäll flicka men jag tycker han borde avlivas av en polis .
|
13 april 2011, 21:04 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Ja inte var det någon som hade något positivt att säga om honom. Trots att jag umgicks med folk på samma sida om lagen när jag bodde där nere i landet. Han är en sån där som kommer att "hittas med kanyl innehållandes diskmedel" om han någon gång kommer ut.
|
13 april 2011, 21:49 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
13 april 2011, 23:56 |
|
|