Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Guldhamster
Medlem
|
Re: Att gå i exil?
Spelar ingen roll vad du sagt i gamla trådar. Det du säger nu är likvärdigt med att anpassning till samhället är att visa mognad samt att rättshaverister är dåliga och har fel.
Jag känner en aspergare, före detta medlem i naziströrelsen och pyrotekniker, som dömts till sluten vård för förföljelse av sitt ex. Trots att denna förföljelse var känslostyrd och irrationell så anser jag att han hade rätt att trakassera horan just eftersom hon och hennes typ, liksom majoriteten av normala, unga, hungriga människor, är värdelösa.
Senast redigerad av Guldhamster 13 april 2011, 00:26, redigerad totalt 1 gång.
|
13 april 2011, 00:24 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Nej. Och rätt elementärt varför.
Senast redigerad av Zombie 13 april 2011, 00:27, redigerad totalt 1 gång.
|
13 april 2011, 00:26 |
|
|
Guldhamster
Medlem
|
Jo, du sade att anpassning till normen är det enda rätta. Förstår inte hur du kan påstå att innebörden var en annan.
|
13 april 2011, 00:27 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag har redan stått för vad jag gjort, jag har inte försökt ljuga. Jag kan försöka skaffa välbetalt jobb i nåt land utanför EU.
|
13 april 2011, 03:29 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Varför välbetalt? Du kan bo i skogen i Sverige. Den är stor och möjligheterna för överlevnad är oändliga.
Hett tips är att passa på innan det blir vinter.
|
13 april 2011, 03:40 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Bra skrivet. Det hör till vanligheterna att folk svartmålar sina gamla ex. Inget man höjer på ögonbrynen för.
|
13 april 2011, 03:58 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Det var min beteckning redan 2008. Utan förhållande. Redan då jagade den Aspergerkuk / Aspergerpeng. Detta är ett faktum. Lägger ingen värdering i ordet psykopat nu jag bara konstaterar att jag hade rätt och Yetin var en mina att gå på för den giriga Aspergerkuk/pengasamlande personen.
|
13 april 2011, 11:36 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag är inte ensam om att hata **. Finns fler offer. Man kan undra vad Zombie menar, att det jag berättat om vad C gjort är uppdiktat eller att det inte är ondska att göra så... Moderator: Zombie
Tog bort initial. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
13 april 2011, 11:47 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Forumets två paranoidaste personer tror de vet allt. Fy fan.
|
13 april 2011, 15:17 |
|
|
Bjebbis
Medlem
|
Mitt ex hade en favoritreplik så snart jag fick för mig att älta oförätter: "Det är skillnad på att ha rätt och få rätt".
Jag föreslår att du försöker begrunda den lite extra Yetin.
|
13 april 2011, 15:35 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|