Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Uppsvullen och genomknådad.

12 april 2011, 17:45
Medlem
Undersöka möjligheterna att gå i exil för att bli av med vissa orättfärdiga skulder. Räcker det att dra över närmsta gräns eller får jag sticka till Gulfen och jobba med olja, ska jag fundera på.

Åka till skolan där det finns matteprogram jag behöver.

12 april 2011, 18:29
Medlem
Yetin skrev:
Undersöka möjligheterna att gå i exil för att bli av med vissa orättfärdiga skulder. Räcker det att dra över närmsta gräns eller får jag sticka till Gulfen och jobba med olja, ska jag fundera på. (EDIT: att göra som unabombaren och bo i ett skjul i skogen verkar också alltmer lockande)

Åka till skolan där det finns matteprogram jag behöver.

12 april 2011, 18:38
Medlem
Bild Kommer eventuellt bli av med körkortet bara för att jag haft Aspergerskov och hotat att döda folk förut. Men jag tänker köra bil utan körkort i sådana fall.Bild

Kommer aldrig mer att låta någon söka psykiatrisk vård åt mig när jag får Aspergerskov. Fast vad ska jag göra istället när jag blir galen? Får hitta på något. Tänker inte berätta mer för omgivningen eller vården. My secret. Tungt att bära, att inte våga fråga om sin verklighet. Men ensam kanske är stark. Vem vet.

14 april 2011, 14:05
Medlem
sugmundfreud skrev:
Bild Kommer eventuellt bli av med körkortet bara för att jag haft Aspergerskov och hotat att döda folk förut. Men jag tänker köra bil utan körkort i sådana fall.Bild

Kommer aldrig mer att låta någon söka psykiatrisk vård åt mig när jag får Aspergerskov. Fast vad ska jag göra istället när jag blir galen? Får hitta på något. Tänker inte berätta mer för omgivningen eller vården. My secret. Tungt att bära, att inte våga fråga om sin verklighet. Men ensam kanske är stark. Vem vet.

Men så kan de väll inte göra enligt lagen, du blir ju ingen sämre bilförare av det fast
samhället är ju galet så kanske, men överklaga dig grön om det behövs!

14 april 2011, 18:38
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Men så kan de väll inte göra enligt lagen, du blir ju ingen sämre bilförare av det fast

Det är godtyckligt. antikropp får styra upp det här åt mig. Jag kommer annars sannolikt att få lämna läkarintyg till transportstyrelsen årligen annars tar de körkortet av mig.

Går inte detta att reversera och beslutet att tas bort kommer anmälande läkare att anmälas till HSAN. För den som anmält jobbar inom somatiken och har baserat anmälan på något den sett i min journal. Ett fall av handräckning alltså polishämtning i hemmet när jag vägrade kliva ur sängen pga smärtor i kroppen och svårt illamående pga abstinens av medicinen som tagit slut.

Jag hade uttalat vissa hot om att döda folk så de ansåg polis vara lämpligt resesällskap.

Man är ju en dum idiot som talar sanning. Nu tolkas det där som att jag är impulsiv och knarkar. Blir så trött på all skit.

14 april 2011, 21:43
Medlem
sugmundfreud skrev:
Ron Jeremy skrev:

Det är godtyckligt. antikropp får styra upp det här åt mig. Jag kommer annars sannolikt att få lämna läkarintyg till transportstyrelsen årligen annars tar de körkortet av mig.

Går inte detta att reversera och beslutet att tas bort kommer anmälande läkare att anmälas till HSAN. För den som anmält jobbar inom somatiken och har baserat anmälan på något den sett i min journal. Ett fall av handräckning alltså polishämtning i hemmet när jag vägrade kliva ur sängen pga smärtor i kroppen och svårt illamående pga abstinens av medicinen som tagit slut.

Jag hade uttalat vissa hot om att döda folk så de ansåg polis vara lämpligt resesällskap.

Man är ju en dum idiot som talar sanning. Nu tolkas det där som att jag är impulsiv och knarkar. Blir så trött på all skit.

Jo de är duktiga att få till det ibland :( nä sanningen bör man vara försiktig med innom
vården. Om mig skrev de att jag var alkoholist i journalen bara för att jag blandat benzo med
sprit när jag skulle ta livet av mig, men det fick de jävlarna radera för det konstaterades
vara felaktigt.
Hoppas det löser sig med ditt körkort, man blir så trött på inkompetenta läkare de har ju
sådan makt!

14 april 2011, 21:52
Medlem
:evil: Jag hatar mina grannar. Jag kallade en för jävla horfitta nu. Ohållbart detta. Men liksom, vi träffade en annan hundägare och några enstaka skall avlades eftersom tre hundar lekte. 2 minuter och en jävla demon öppnar balkongdörren och säger med nasal och överlägsen röst:
- Nu är det så att vi försöker sova här.

Orkar inte!

Ska jag börja hålla på så där på helgerna när de festar natten lång liksom? Så jävla löjligt att sitta baki gardin och vänta på att få starta konflikter. Jag var på väg hem med dogsen för guds skull, var det nödvändigt att skapa dålig stämning för några få skalls skull?

15 april 2011, 00:40
Medlem
Hoppas jag inte förstörde grannsämjan för den andra hundägaren, han bodde mitt emot demonen :roll: .

15 april 2011, 00:43
Medlem
Jag liknar mycket en mumie just nu.
Imorgon ska mumien avlindas och återuppstå.

15 april 2011, 00:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.