Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Vad ska jag göra? 

Vad ska jag göra?
Omröstningen slutade 11 april 2011, 20:42
Skriva ett ode till polyglottsångaren. 13%  13%  [ 1 ]
Klä av mig naken. 25%  25%  [ 2 ]
Posta en bild på en fasan iklädd sjuksköterskeuniform. 13%  13%  [ 1 ]
Klappa tarzan. 13%  13%  [ 1 ]
Baka kakor. 25%  25%  [ 2 ]
Författa en limerick (ange tema i tråden). 13%  13%  [ 1 ]
Antal röster : 8

Vad ska jag göra? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad ska jag göra?
sugmundfreud skrev:
Följer med spänning din avatar. Gubben har ramlat bort ser jag. Var det Adam, som tappade sitt Adamsäpple på marken? Fortsättning följer....

Ja, fortsättning följer...

Zombie skrev:
Jamen då får man väl spela att värden är på besök hos någon annan och man är en nära släkting (litet sminkning kan väl inte jämställas med kläder?) som har fått låna nyckel?

Precis, jag får röra mig på ett särskilt sätt (typ dingla paketet på rätt sätt) som signalerar allt det där.

Zombie skrev:
... och innan dess föll kullen på prins Hatt (Plommonstop) under jorden (?) bort. Eller föll jordvalvet över ner på. Bör man bli litet orolig?

Jordkulan rörde sig långsamt uppåt tills den bröt jordytan och frigjorde sitt innehåll.

12 april 2011, 00:03
Moderator
Schueberird skrev:
Zombie skrev:
... och innan dess föll kullen på prins Hatt (Plommonstop) under jorden (?) bort. Eller föll jordvalvet över ner på. Bör man bli litet orolig?

Jordkulan rörde sig långsamt uppåt tills den bröt jordytan och frigjorde sitt innehåll.

Aha :idea: ? Så herr Äppelätare fanns då inte ännu? Det hade mitt minnes tidsmaskin missat.

12 april 2011, 00:40
Medlem
Herr äppelätare fanns, men gömde sig i sin jordkula. Han var i vardande.

12 april 2011, 01:36
Moderator
Nå, det var det jag menade, hmpf. Han stod inte på jola och åt äpple.

Jag bara u-undrar — var e han nu? Där han stod ligger nu smygreklam för Apple.

12 april 2011, 01:38
Medlem
Åhå, en gammal slagdänga...

Det är osäkert vad som har hänt med herr äppelätare.

12 april 2011, 01:52
Medlem
Det var tur att ingen ringde på ytterdörren under tiden, för då hade jag varit tvungen att antingen:
* öppna dörren naken,
* låta bli att öppna dörren,
* avbryta nakenheten.

12 april 2011, 14:15
Moderator
Hur man avbryter en person kan jag se framför mig, även om det inte är någon trevlig syn och inget jag skulle rekommendera att man gjorde, särskilt inte som tillhörig en redan utsatt grupp. Men hur avbryter man ett abstraktum som nakenhet?

12 april 2011, 21:08
Medlem
Jag har hört om något som kallas aschberjer, har du det?

12 april 2011, 21:53
Medlem
Kakorna blev riktigt smarriga.

12 april 2011, 23:58
Moderator
Schueberird skrev:
Jag har hört om något som kallas aschberjer, har du det?

Tror inte det, men jag kan ha fel. Det är så mycket som stavas på liknande sätt — aschberger, asberger, aspberger, Aschenbecher... inte lätt att veta vilket som är vad. Hurså?

Schueberird skrev:
Kakorna blev riktigt smarriga.

Aha, så det säger du. :? Men var någonstans i vilken objektiv storhet förankrar du det subjektiva epitetet? Bara så jag förstår, menar jag.

13 april 2011, 00:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.