Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Vad ska jag göra? 

Vad ska jag göra?
Omröstningen slutade 11 april 2011, 20:42
Skriva ett ode till polyglottsångaren. 13%  13%  [ 1 ]
Klä av mig naken. 25%  25%  [ 2 ]
Posta en bild på en fasan iklädd sjuksköterskeuniform. 13%  13%  [ 1 ]
Klappa tarzan. 13%  13%  [ 1 ]
Baka kakor. 25%  25%  [ 2 ]
Författa en limerick (ange tema i tråden). 13%  13%  [ 1 ]
Antal röster : 8

Vad ska jag göra? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Metainlägg!
Schueberird skrev:
Du glömde ange ett limericktema.
Zombie skrev:
Vår fasansfulla sjukvård
:P

("Glömde", hrrrm *korsar fingrarna*...)

11 april 2011, 15:55
Medlem
Inlägg Re: Vad ska jag göra?
Okej, vår fansansfulla sjukvård får det bli då.

Jag hade tänkt utföra de två populäraste aktiviteterna, men det kan hända att det blir en limerick också (utom tävlan). Annars kan ju alltid någon starta en limerickstafettråd.

11 april 2011, 16:21
Medlem
Det lutar starkt åt att jag börjar med att baka kakor och sedan klär av mig. Jag kommer alltså inte baka kakor naken. För att nakenheten verkligen ska gälla, så får jag väl vara naken fram till midnatt, vilket blir intressant: Jag får komma ihåg att inte gå in i köket under tiden - annars får grannarna alldeles för mycket att beundra. Övriga fönster är täckta av gardiner, så där gör det ingenting.

11 april 2011, 20:22
Moderator
Kan man inte låtsas vara en krokimodell på besök om man är konstintresserad och går naken hemma?

11 april 2011, 22:01
Medlem
Bild
Bild
Bild
Bild

Kakbaket är avklarat:
100 g mjöl (det blev 85 g vetemjöl + 15 g dinkelmjöl, eftersom vetemjölet tog slut)
2 msk kakao
4 msk socker (det blev 3 msk strösocker + 1 msk farinsocker, eftersom strösockret tog slut)
1½ dl kokosflingor
100 g flytande margarin

Blanda allt i en skål, klicka ut på bakplåtspappersklädd plåt och grädda 10-15 minuter (det blev 12 minuter) i 175 grader.

11 april 2011, 22:31
Medlem
Zombie skrev:
Kan man inte låtsas vara en krokimodell på besök om man är konstintresserad och går naken hemma?

Det förutsätter att grannarna inte känner igen den som bor i min lägenhet.

11 april 2011, 22:32
Medlem
Följer med spänning din avatar. Gubben har ramlat bort ser jag. Var det Adam, som tappade sitt Adamsäpple på marken? Fortsättning följer....

11 april 2011, 22:36
Moderator
... och innan dess föll kullen på prins Hatt (Plommonstop) under jorden (?) bort. Eller föll jordvalvet över ner på. Bör man bli litet orolig?

11 april 2011, 22:42
Medlem
Schueberird skrev:
Zombie skrev:

Jag menar förstås den lägenhet som jag som krokimodell är på besök i.

11 april 2011, 22:57
Moderator
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
Zombie skrev:

Jag menar förstås den lägenhet som jag som krokimodell är på besök i.

Jamen då får man väl spela att värden är på besök hos någon annan och man är en nära släkting (litet sminkning kan väl inte jämställas med kläder?) som har fått låna nyckel?

11 april 2011, 23:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.