Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Vad ska jag göra? 

Vad ska jag göra?
Omröstningen slutade 11 april 2011, 20:42
Skriva ett ode till polyglottsångaren. 13%  13%  [ 1 ]
Klä av mig naken. 25%  25%  [ 2 ]
Posta en bild på en fasan iklädd sjuksköterskeuniform. 13%  13%  [ 1 ]
Klappa tarzan. 13%  13%  [ 1 ]
Baka kakor. 25%  25%  [ 2 ]
Författa en limerick (ange tema i tråden). 13%  13%  [ 1 ]
Antal röster : 8

Vad ska jag göra? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad ska jag göra?
Jaja, skit i det då, jag förnekar allt!

11 april 2011, 00:00
Medlem
Zombie skrev:
Kinky eller inlägg i sjukvårdsdebatten? ("Vår fasansfulla sjukvård"...)
Fast i det senare fallet (kanske även det förra?) synes mig en fasan i läkarrock vore rättvisare...

Jag känner mig lite som Mr Chance när du försöker hitta djup och mening i mitt svammel. Jag undersöker mest olika sätt att skaffa mig ett liv, men jag måste nog ta till drastiskare metoder. Det var nog förresten mer random än kinky och mer kinky än sjukvårdskritiserande.

För övrigt hade det varit ganska kul att få skriva ett ode till polyglottsångaren, men så som föll det sig så föll det sig inte så.

11 april 2011, 02:56
Moderator
Jag har rutin på att finna djup och mening där de inte finns. Inte behöver det finnas där från början inte. :P Hur tror du jag har överlevt (?) ända till nu?

Schueberird skrev:
För övrigt hade det varit ganska kul att få skriva ett ode till polyglottsångaren, men så som föll det sig så föll det sig inte så.

... och jag som röstade på både polyglottodeistode och limerick... :(

11 april 2011, 03:12
Medlem
Inlägg Metainlägg!
Något svammel om mitt liv som oskrivet blad och presentblyerts som skickas tillbaka i oöppnat skick eller byts ut mot billigt nipper, lätt krossat mot betongen, under uppvisande av kvitto.

Zombie skrev:
... och jag som röstade på både polyglottodeistode och limerick...

Du glömde ange ett limericktema.

Jag skulle naturligtvis kunna utföra allt på listan (eftersom alla alternativ fick samma antal röster), men det skulle gå emot min egentliga föresats.

11 april 2011, 03:29
Medlem
Det var på nippen att jag ändrade reglerna strax efter att första rösterna lades, men det kändes inte helt rätt. Det hade säkert varit roligare.

11 april 2011, 03:32
Medlem
Zombie skrev:
Jag har rutin på att finna djup och mening där de inte finns. Inte behöver det finnas där från början inte. :P Hur tror du jag har överlevt (?) ända till nu?

Tyvärr är jag dålig på att spela med.

11 april 2011, 03:55
Medlem
Blev det inga kakor heller!?

:o

11 april 2011, 06:37
Medlem
Alla alternativ fick ju samma antal röster. Hur skulle det se ut om alla existerande partier regerade tilsammans!? Jag kräver majoritetsstyre. Soffliggarna måste aktiveras.

11 april 2011, 10:17
Medlem
Schueberird skrev:
Alla alternativ fick ju samma antal röster. Hur skulle det se ut om alla existerande partier regerade tilsammans!? Jag kräver majoritetsstyre. Soffliggarna måste aktiveras.

Och hur skulle det se ut om jag stavade rätt... :?

11 april 2011, 14:40
Medlem
Okej, nu börjar det likna nå't: Just nu är det dubbelt så många röster på kakbak och strippning som på de andra alternativen. Jag väntar tills röstningen är avslutad (20:43 ikväll).

Nästa gång ska jag låta röstningen pågå under längre tid för att öka möjligheten till att få in fler röster. Ge gärna förslag på röstningsalternativ (det vill säga förslag på aktiviteter som jag ska ägna mig åt under en given kväll).

11 april 2011, 14:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.