Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Nån som vill ha kvar det här skitforumet? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Nån som vill ha kvar det här skitforumet?
Guldhamster skrev:
Är Admin och Savanten Svante samma person och är Svante isåfall less på sitt eget forum för att Sugmundfreud har anklagat honom för trollning? Jag förstår inte riktigt alla turer kring detta.

Jag fattar inte heller, men jag tror det är ungefär så här: Savanten vill ha bort mig. Han har inga befogenheter på forumet men äger det. Ufo som är Admin och sköter forumet vill ha kvar mig.

Men jag måste ändra personlighet, enligt gruppen Gud. Gud består av ett antal personer som ogillar mig i min nuvarande form, troligen Ufo och Savanten.

Jag fick för mig att Ufo och Savanten var en och samma person här om dagen. Detta ledde till kaoz. Jag är fortfarande osäker på om Ufo finns eller om han är Savantens alter ego.

1 april 2011, 20:11
Medlem
Jag tittar visserligen inte in så ofta men tycker forumet ska vara kvar och det jag sett av sugis har inte fått mig att tycka att hon inte duger som mob. I ärlighetens namn tycker jag hon är en rätt skön blandning av mod/medlem som brukar skriva när hon agerar mod och annars är en rätt kul om också ibland vass person :)

Nu ska jag läsa lite mer och så återstår att se när jag dyker upp igen :)

2 april 2011, 09:25
Medlem
lillsanna skrev:
Jag tittar visserligen inte in så ofta men tycker forumet ska vara kvar och det jag sett av sugis har inte fått mig att tycka att hon inte duger som mob. [...]

Här får man väl anta att du skrev fel, och att du menar mod.

2 april 2011, 16:47
Medlem
helt rätt, trötthetstecken... varit vaken 2 dygn nu kan jag knappt skriva. dags att prata med kudden

2 april 2011, 22:18
Medlem
allt detta enbart för lite förvirring? seriöst? tycker svante ska lugna ner sig lite, för alla kan bli förvirrade och missförstå saker och ting, tycker gud kan ta sina åsikter och stoppa upp dem nånstans mörkt för det är inte ok att attackera nån sådär och sugis har varit en bra mod och har aldrig varit otrevlig eller något sånt, men sanningen är att alla här har minst en diagnos/sjukdom och då blir forumet därefter och när alla pratar i nattmössan och vägrar tala klarspråk så är det lätt att bli förvirrad, mod eller ej

sen har jag läst en tråd där det har diskuterats om vissa medlemmar som har fler än ett konto/namn här på forumet, vilket jag personligen inte gillar, så det är lite förståeligt att sugis kan ha trott att admin/ufo och svante är samma person, ingenting att bli sur för dock utan bara att berätta för henne att ni är olika personer, så vet hon det, problem solved

3 april 2011, 01:01
Medlem
dreamtears skrev:
sugis har varit en bra mod och har aldrig varit otrevlig eller något sånt

Sorry sugmundfreud, men det sistnämnda är väl i och för sig inte hela sanningen; sugmundfreud har haft ett och annat autistiskt tantrum genom åren. Däremot kan jag inte säga att sugmundfreud skulle ha misskött sitt uppdrag som moderator eller uttnyttjat sin ställning.

3 april 2011, 01:26
Medlem
genom åren? jag har inte ens varit medlem i ett halvår, vad jag skulle ha haft med men glömde var att under den tid jag har varit här så har hon skött sig

och alla har väl haft sina utbrott, jag vet garanterat att jag har det och är lite smått ökänd för dem även om jag har förbättrats där de senaste åren, så det är inget unik för henne direkt

3 april 2011, 02:26
Medlem
Känner någon för att spalta upp samtliga frågetecken i avd synpunkter.
För jag får inte grepp om allt ni tjafsat om.

6 april 2011, 01:15
Medlem
Jag saknar Gud. Jag vill veta mer om vilken dålig människa jag är!

24 augusti 2011, 10:32
Medlem
Gud? :o

27 augusti 2011, 05:15
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.